Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Assistant
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 31 000 Kč/měsíc
28 000 - 31 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici bude vaší náplní práce
zpracovávání objednávek od zákazníků (příjem mailových a telefonických objednávek a jejich zpracování v interním systému, telefonická komunikace se zákazníky), vystavování potřebných dokumentů (dodací listy, faktury apod.), řešení reklamací (kvalitativních i kvantitativních), spolupráce s jednotlivými odděleními společnosti a s externími dodavateli, aktivní podpora prodeje a péče o zákazníky
zpracovávání objednávek od zákazníků (příjem mailových a telefonických objednávek a jejich zpracování v interním systému, telefonická komunikace se zákazníky), vystavování potřebných dokumentů (dodací listy, faktury apod.), řešení reklamací (kvalitativních i kvantitativních), spolupráce s jednotlivými odděleními společnosti a s externími dodavateli, aktivní podpora prodeje a péče o zákazníky
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme Vám 5 sick days, 5 týdnů dovolené, kafeterie benefitů, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, možnost profesního růstu v rámci výrazně rostoucí společnosti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Nás klient je globální farmaceutická a zdravotnická společnost, která se specializuje na výrobu život zachraňujících léků a zdravotnických přístrojů pro podávání infuzi, transfuze a klinické výživy.
Nás klient je globální farmaceutická a zdravotnická společnost, která se specializuje na výrobu život zachraňujících léků a zdravotnických přístrojů pro podávání infuzi, transfuze a klinické výživy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Základy
SAP - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme kandidáta se schopnosti navazovat a udržovat dlouhodobé vztahy nejen se zákazníky, ale také v rámci týmu a celé společnosti. Důležitá je pro nás orientace na potřeby zákazníka, ochota a vstřícnost vůči zákazníkovi a pro-aktivní přístup k němu, pracovní nasazení, chuť pracovat, empatie, pozitivní přístup, důslednost a flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3746411
Datum zveřejnění: 23.8.2019
2019-08-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka, Telefonní operátor Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28 000 - 31 000 Kč/měsíc