Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Receptionist/office assistant /nástup ihned
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
26 000 - 28 000 Kč/měsíc
26 000 - 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Přijímání a uvádění hostů, obchodních partnerů, obstarávání občerstvení pro návštěvníky společnosti, příprava zasedacích místností na jednání, obsluha telefonní ústředny, přijímání a vyřizování vzkazů ze strany obchodních partnerů a spolupracujících společností, přijímání, evidence a další zpracování dokumentů doručených do společnosti, průběžná aktualizace firemního adresáře, příležitostné pracovní pochůzky na základě domluvy s přímým nadřízeným
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příjemný pracovní kolektiv, nadstandardní zaměstnanecké benefity, odpovídající mzdové ohodnocení, zázemí stabilní české společnosti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Česká investiční a developerská společnost, která získala řadu zkušeností s výstavbou rezidenčních, administrativních a komerčních budov a komplexů.
Česká investiční a developerská společnost, která získala řadu zkušeností s výstavbou rezidenčních, administrativních a komerčních budov a komplexů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Příjemné a kultivované vystupování, spolehlivost, vstřícnost, ochota učit se novým věcem, komunikativní AJ (drobné překlady korespondence), MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3822614
Datum zveřejnění: 2.12.2019
2019-12-02
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 26 000 - 28 000 Kč/měsíc