Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT Analyst EMEA
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Prague, Česko
Prague, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 55 000 Kč/měsíc
45 000 - 55 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Your new company
Our client is an international company with well-established business center based in Prague. They are currently searching for experienced IT support analyst with Czech and English language to support branches around EMEA region.
Your new role
You will be responsible for providing high quality support to users in all EMEA users both on premise and remote (travelling to chosen location). Overseeing the installation/configuration/management/maintenance of the local infrastructure (desktops, laptops) and the local server infrastructure. You will be in touch with other teams like Network Services, Service Desk, Regional teams and Security to ensure that standards and service levels are applied correctly. Travelling is a part of the job, both within the Czech republic and abroad.
What you'll need to succeed
You are a perfect fit for this position if your Czech and English language is on a fluent level. Also you should be accurate and customer oriented person with 2+ years experience of working in service delivery from the environment of international company. You should have the basic understanding of PC hardware set-up and configuration and exposure to Windows 7 & 10 and Office. Knowledge of ITIL Framework would be an advantage.
Our client is an international company with well-established business center based in Prague. They are currently searching for experienced IT support analyst with Czech and English language to support branches around EMEA region.
Your new role
You will be responsible for providing high quality support to users in all EMEA users both on premise and remote (travelling to chosen location). Overseeing the installation/configuration/management/maintenance of the local infrastructure (desktops, laptops) and the local server infrastructure. You will be in touch with other teams like Network Services, Service Desk, Regional teams and Security to ensure that standards and service levels are applied correctly. Travelling is a part of the job, both within the Czech republic and abroad.
What you'll need to succeed
You are a perfect fit for this position if your Czech and English language is on a fluent level. Also you should be accurate and customer oriented person with 2+ years experience of working in service delivery from the environment of international company. You should have the basic understanding of PC hardware set-up and configuration and exposure to Windows 7 & 10 and Office. Knowledge of ITIL Framework would be an advantage.
Zaměstnanecké výhody, benefity
What you'll get in return
Our client offers competitive salary together with generous bonuses scheme including 5 weeks of vacation, meal vouchers, flexible start of the day, home office, flexipass vouchers and more.
Our client offers competitive salary together with generous bonuses scheme including 5 weeks of vacation, meal vouchers, flexible start of the day, home office, flexipass vouchers and more.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Shared service centre in Prague
Shared service centre in Prague
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3863263
Datum zveřejnění: 4.2.2020
2020-02-04
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, IT analytik, Specialista technické podpory/IT, Správce počítačové sítě, Systémový administrátor Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc