Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Datový specialista s němčinou (20 hod./týdně)
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Liberec, Česko
Liberec, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
1.5.2021
1.5.2021
Mzdové podmínky (brutto)
Od 15 000 Kč/měsíc
Od 15 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici budete mít na starosti komunikaci s managementem pro správu docházkových dat, support pro řešení dotazů německých zaměstnanců ohledně docházky, samoobslužného systému ESS, korekce a opravy záznamů v docházkovém systému. Dále se budete zabývat přípravou podkladů pro výpočty režijních nákladů (příplatky za přesčasy, svátky, víkendy), systémovou podporu HR aktivit v systému SAP a údržbu HR dat a jejich zpracování.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na této pozici Vás čeká skvělý kolektiv kolegů, zázemí velmi úspěšné nadnárodní společnosti, jasnou strategii vedení, výborné pracovní podmínky, pestrý balík benefitů.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní výrobní společnost se sídlem v centru Liberce hledá nové kolegy na pozici HR Datový specialista se znalostí němčiny na zkrácený úvazek.
Mezinárodní výrobní společnost se sídlem v centru Liberce hledá nové kolegy na pozici HR Datový specialista se znalostí němčiny na zkrácený úvazek.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Na tuto pozici potřebujete plynulou znalost němčiny a základní znalost angličtiny, musíte být komunikativní, organizačně schopný, zodpovědný a mít pro-zákaznický přístup.
Časovou flexibilitu – preferujeme rozvrh 4 hodiny/5 dní v týdnu. Předchozí zkušenost s HR není nutností.
Časovou flexibilitu – preferujeme rozvrh 4 hodiny/5 dní v týdnu. Předchozí zkušenost s HR není nutností.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4058249
Datum zveřejnění: 8.4.2021
2021-04-08
lokalita: Liberec Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Specialista back office Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 15 000 Kč/měsíc