Administrátor skladu

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Kladno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Možné ihned
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsícCO VÁM SPOLEČNOST MŮŽE NABÍDNOUT? • Rozhodně možný nástup IHNED, ale pokud to nepůjde, rádi na Vás počkají • Velmi stabilní zázemí s možným rozvojem a kariérním postupem ve společnosti a plat odpovídající Vašim zkušenostem a dovednostem • Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti A samozřejmě zaměstnanecké výhody jako :  příspěvek na stravné  dovolená navíc  vlastní kantýna s dotovanou stravou  denně svačinka  příspěvek na penzijní spoření  jazykové vzdělávání

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Nevadí Vám práce na směny? (Dlouhý či krátký víkend nebo ranní, odpolední či noční? )

Máte zájem pracovat v administrativě, jste pečlivý člověk, kterého baví nebo má zájem se naučit pracovat v programu SAP?

A baví Vás denně komunikovat napříč společností?

Tak to hledáme právě VÁS!

KOHO HLEDÁME?

Specialisty expedice a plánování výroby

CO BUDETE MÍT NA STOROSTI?

• Řešit příjem a výdej zboží ve skladu
• Komunikovat se skladníky, s řidiči, výrobou a obchodním
oddělením
• Spravovat skladový systém a systémové operace v programu
SAP (kontrolovat tok zboží, aktivovat doplňování zboží,
kontrolovat procesy a řídit inventury

PRO KOHO JE PRÁCE IDEÁLNÍ?
Pro člověka, který se dokáže orientovat v programu SAP (či se ho chce naučit) a nevadí dotyčnému administrativní práce spojenou s chodem skladu a přípravou dokumentů

JAKÉ ZKUŠENOSTI A ZNALOSTI BYSTE MĚLI MÍT?

• Min Středoškolské vzdělání s maturitou
• Znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží
• Dobrou uživatelskou znalost MS Office,
• SAP – velkou výhodou, ale není problém v něm zaučit
• AJ – alespoň základní znalost
• Logické uvažování, preciznost, pečlivost
• Časovou flexibilitu

CO VÁM SPOLEČNOST MŮŽE NABÍDNOUT?

• Rozhodně možný nástup IHNED, ale pokud to nepůjde, rádi na
Vás počkají
• Velmi stabilní zázemí s možným rozvojem a kariérním
postupem ve společnosti
• Plat odpovídající zkušenostem a dovednostem
• Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti

A samozřejmě zaměstnanecké výhody jako

 příspěvek na stravné,
 dovolená navíc,
 vlastní kantýna s dotovanou stravou,
 denně svačinka,
 příspěvek na penzijní spoření,
 jazykové vzdělávání

A CO BYSTE MĚLI UDĚLAT NYNÍ?

Pokud máte zájem se dozvědět více, neváhejte mou osobu kontaktovat či zašlete svůj životopis. Ráda s Vámi proberu pozici.

A i přesto, že Vás zrovna tato nabídka nezaujala nebo se poohlížíte po jiných možnostech.

Napište či zavolejte!

Věřím, že najdeme to, co by Vás mohlo okouzlit!

PS: Jestliže znáte někoho v okolí, který by se na tuto pozici hodil, prosím doporučte nám ho! Přece jenom, kdo by si nechal ujít finanční odměnu od naší společnosti za doporučení a umístění kandidáta.

Vždyť Vy sami byste jim pomohli změnit k lepšímu jejich život.

Tak neváhejte a představte nám ho!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků

Společnost zaměřená na výrobu potravin

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

logistika a výroby

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

Administrace SAP - základy

Počet let praxe

Plánování výroby, Skladové zásoby,

Osobnostní předpoklady a dovednosti

PRO KOHO JE PRÁCE IDEÁLNÍ?

Pro člověka, který se dokáže orientovat v programu SAP (či se ho chce naučit) a nevadí dotyčnému administrativní práce spojenou s chodem skladu a přípravou dokumentů

JAKÉ ZKUšENOSTI A ZNALOSTI BYSTE MĚLI MÍT?

• Min Středoškolské vzdělání s maturitou
• Znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží
• Dobrou uživatelskou znalost MS Office,
• SAP – velkou výhodou, ale není problém v něm zaučit
• AJ – alespoň základní znalost
• Logické uvažování, preciznost, pečlivost
• Časovou flexibilitu – práce na směny, ale podle požadavků kandidáta

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

Hays Czech Republic, s.r.o.
Olivova 4/2096
110 00 Praha 1
http://www.hays.cz
ID: 4083880  Datum zveřejnění: 18.5.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc