Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Ethernet Software Customer Support
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ethernet Software support for S32G customer commitments.
MAIN RESPONSIBILITIES
- Support NXP Ethernet technology SW integration into customer platforms
- Develop Ethernet driver Support Packages, incl. docs, boards / reference design, trainings, for SW & System items
What you'll need to succeed
- Master's degree in Embedded SW
- SW coding in C
- Capability of system analysis and debugging including some HW aspects like buses (I2C, SPI, UART)
- Experience in Linux kernel and driver development is preferred
- Experience in customer support
- Experience of a multicultural environment
- Networking knowledge, including standards & protocol
- Knowledge of TCP/IP protocol is preferred
- Ability to face customers in meetings, calls and lab sessions
- Fast reactivity and ability to manage crisis (methodology, synthesis, drive, communication)
- Excellent communication in English (written or spoken)
- Good contact and ability to work in a multicultural environment
- Strong analytical mind
What you'll get in return
- Work on cutting edge technologies, strategic influence
- Being part of strong international team
- Excellent rewards and flexibility
MAIN RESPONSIBILITIES
- Support NXP Ethernet technology SW integration into customer platforms
- Develop Ethernet driver Support Packages, incl. docs, boards / reference design, trainings, for SW & System items
What you'll need to succeed
- Master's degree in Embedded SW
- SW coding in C
- Capability of system analysis and debugging including some HW aspects like buses (I2C, SPI, UART)
- Experience in Linux kernel and driver development is preferred
- Experience in customer support
- Experience of a multicultural environment
- Networking knowledge, including standards & protocol
- Knowledge of TCP/IP protocol is preferred
- Ability to face customers in meetings, calls and lab sessions
- Fast reactivity and ability to manage crisis (methodology, synthesis, drive, communication)
- Excellent communication in English (written or spoken)
- Good contact and ability to work in a multicultural environment
- Strong analytical mind
What you'll get in return
- Work on cutting edge technologies, strategic influence
- Being part of strong international team
- Excellent rewards and flexibility
Zaměstnanecké výhody, benefity
- excellent rewards and benefits
- flexible working hours
- home-office
- flexible working hours
- home-office
Informace o náboru
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Global company focused on development of microcontrollers for automotive and other industries, computer networks and wireless communication, currently extending Embedded Security SW development team, focusing on Trusted Firmware-M technology for small MCU microcontrollers targeting IoT and Wearable products.
Global company focused on development of microcontrollers for automotive and other industries, computer networks and wireless communication, currently extending Embedded Security SW development team, focusing on Trusted Firmware-M technology for small MCU microcontrollers targeting IoT and Wearable products.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
IT, microelectronics, Embedded SW
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
C - Pokročilý
Linux - Pokročilý
Linux - Pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
Embedded SW
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4129457
Datum zveřejnění: 10.8.2021
2021-08-10
lokalita: Brno Pozice: Specialista technické podpory/IT Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.