Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Seniorní účetní s angličtinou
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc
Od 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Senior Accountant
Do týmu Financí hledáme novou posilu na pozici senior účetní pro zpracovávání účetnictví
dceřiné společnosti se sídlem v zahraničí. V současnosti je vedeno účetnictví této pobočky
externí účetní firmou v sídle pobočky. Naším plánem je převzít účetnictví do pražské
centrály, kde již nyní vedeme účetnictví několika pobočkám. Po zapracování a základní
orientaci v našich klíčových softwarech (účetní a podnikový) bude Vaším úkolem aktivně se
podílet na převzetí účetnictví od stávajícího poskytovatele a nastavení procesů pro zajištění
efektivního zpracování účetnictví.
Pracovní náplň:
- účtování došlých faktur (zbožové i režijní), interních dokladů, mezd (dle podkladů od
externí firmy) a pohybů na bankovních účtech
- kontrola správnosti schvalování došlých faktur
- vyúčtování přijatých a poskytnutých záloh, kontrola DPH na vstupu a na výstupu
- příprava a účtování měsíční i roční uzávěrky
- příprava podkladů pro externí firmu zpracovávající daňovou agendu
- správa odběratelského a dodavatelského saldokonta
- aktivní komunikace se zástupci společnosti a externími poradci
- měsíční reporting mateřské společnosti a participace na přípravě ročního plánu
- příprava podkladů pro účely auditu a jiných kontrol
Požadujeme:
- SŠ/SOŠ ekonomické vzdělání
- praxi v podvojném účetnictví min. 5 roků
- znalost českých účetních standardů a účetních principů
- komunikativní znalost anglického jazyka
- ochotu cestovat do zahraničí (1x za kvartál)
- ochota učit se novým věcem
Do týmu Financí hledáme novou posilu na pozici senior účetní pro zpracovávání účetnictví
dceřiné společnosti se sídlem v zahraničí. V současnosti je vedeno účetnictví této pobočky
externí účetní firmou v sídle pobočky. Naším plánem je převzít účetnictví do pražské
centrály, kde již nyní vedeme účetnictví několika pobočkám. Po zapracování a základní
orientaci v našich klíčových softwarech (účetní a podnikový) bude Vaším úkolem aktivně se
podílet na převzetí účetnictví od stávajícího poskytovatele a nastavení procesů pro zajištění
efektivního zpracování účetnictví.
Pracovní náplň:
- účtování došlých faktur (zbožové i režijní), interních dokladů, mezd (dle podkladů od
externí firmy) a pohybů na bankovních účtech
- kontrola správnosti schvalování došlých faktur
- vyúčtování přijatých a poskytnutých záloh, kontrola DPH na vstupu a na výstupu
- příprava a účtování měsíční i roční uzávěrky
- příprava podkladů pro externí firmu zpracovávající daňovou agendu
- správa odběratelského a dodavatelského saldokonta
- aktivní komunikace se zástupci společnosti a externími poradci
- měsíční reporting mateřské společnosti a participace na přípravě ročního plánu
- příprava podkladů pro účely auditu a jiných kontrol
Požadujeme:
- SŠ/SOŠ ekonomické vzdělání
- praxi v podvojném účetnictví min. 5 roků
- znalost českých účetních standardů a účetních principů
- komunikativní znalost anglického jazyka
- ochotu cestovat do zahraničí (1x za kvartál)
- ochota učit se novým věcem
Zaměstnanecké výhody, benefity
- perspektivní pracovní uplatnění v nadnárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv – možnost se účastnit teambuildingů a
pracovních výletů
- příležitost seberealizace v oblasti Financí
- firemní benefity
- nástup dohodou
- dovolená 4 týdny
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv – možnost se účastnit teambuildingů a
pracovních výletů
- příležitost seberealizace v oblasti Financí
- firemní benefity
- nástup dohodou
- dovolená 4 týdny
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
Seniorní zkušenosti, kolegiální a přátelský člověk, komunikativní
Seniorní zkušenosti, kolegiální a přátelský člověk, komunikativní
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
5
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4130469
Datum zveřejnění: 16.9.2021
2021-09-16
lokalita: Praha Pozice: Účetní Společnost: Hays Czech Republic, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc