Jak Vám poradíme?

Administrativní koordinátor

Hays Czech Republic, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 32 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Administrativní koordinátor

Administrativa, komunikace, logistika, Excel, angličtina


Váš budoucí zaměstnavatel?

Stabilní nadnárodní společnost, patřící k lídrům na trhu LPG, hledá vhodného uchazeče na pozici Administrativní koordinátor. Máte analytické myšlení, dokážete si věci dobře zorganizovat a nebojíte se komunikovat i v angličtině? Jste absolvent, který hledá příležitost, jak získat praxi v oblasti logistiky?


Jak bude vypadat Vaše náplň práce?

Výpomoc s administrativní agendou oddělení, komunikace s dodavateli, kontrola fakturace
Vytváření harmonogramů dodávek
Logistika primární dopravy produktů do skladů společnosti, železniční i silniční doprava, vyjednávání s dodavateli/dopravci nejen v ČR, objednávky dopravy, kontrola fakturace
Celní deklarace, evidence spotřebních daní, emisní povolenky – reporting
Reporting na denní/měsíční bázi – skladové pozice, výdej, příjem, prognózy vývoje skladových zásob
Logistika dopravy LPG zásobníků k/od zákazníků/m


Co musíte splňovat, abyste uspěli?

Ukončené SŠ/VŠ vzdělání - pozice je vhodná i pro absolventy!
AJ – pokročilá úroveň slovem i písmem (každodenní využití)
Zkušenosti práce s MS Excel
Analytické myšlení, organizační schopnosti, samostatné rozhodování

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co můžete očekávat na oplátku od společnosti?

Kompletní zaučení a získání cenné pracovní zkušenosti v oblasti logistiky
Možnost samostatné práce a flexibilní pracovní doby
Zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování 75 Kč/den, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění, dorovnání mzdy při delší pracovní neschopnosti, zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
Příjemný kolektiv a kanceláře v centru Prahy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Hays Czech Republic s.r.o. je součástí Hays plc, světového leadera v oblasti vyhledávání a náboru specialistů. V současné době má Hays více než 250 poboček ve 33 zemích světa a zaměstnává 11,000 lidí ve 20 různých specializacích.

Další pozice společnosti Hays Czech Republic naleznete na www.hays.cz

For more positions please visit our web site www.hays.cz

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.

O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

Hays Czech Republic, s.r.o.
Olivova 4/2096
110 00 Praha 1
http://www.hays.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Kateřina Chrpová
E-mail: poslat životopis
ID: 4157239  Datum zveřejnění: 7.9.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc