
Obchodní zástupce v terénu (Česko a Slovensko)
High Quality Components Sp. z o.o. s.k.
Slovenská republika, Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
živnost
01.06.2025
950 - 1 285 EUR/měsícToto je pouze základní mzda. K této částce přibudou ještě target prémie. Konečná výše měsíční mzdy bude stanovena individuálně s ohledem na Vaše zkušenosti, dovednosti a očekávání. O konkrétní nabídce si podrobně popovídáme při osobním setkání během výběrového řízení.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Cíl pozice
Budování a rozvoj klientské základny na slovenském trhu prostřednictvím přímého kontaktu s firmami, propagace služeb a produktů společnosti a generování obchodních příležitostí (leadů).
Co budete dělat?
Navštěvovat naše nové i stálé klienty na Slovensku a v Česku
– Pravidelné návštěvy firem dle naplánovaného harmonogramu
– Předávání firemních materiálů, včetně vizitek
– Představování nabídky firmy a zjišťování potřeb potenciálních zákazníků
Zaznamenávat a předávat důležitá data
– Předávání obchodních leadů obchodnímu týmu v Polsku
– Týdenní reportování aktivit a výsledků
Spolupracovat s týmem
– Každodenní komunikace s centrálou společnosti (online nebo telefonicky)
– Sdílení zpětné vazby z trhu a aktuálních informací
– Jednou týdně osobní návštěva centrály firmy v Polsku
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme?
– Výkonnostní bonusy podle dosažených výsledků a aktivity
– Proplácení cestovních nákladů, stravné
–Služební automobil
– Služební telefon a notebook
– Stabilní zázemí mezinárodní firmy a přátelský tým
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Vzdělání v oboru
Řidičský průkaz
Počet let praxe
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás očekáváme?
Vzdělání
– Minimálně středoškolské vzdělání
– Výhodou je zaměření na obchod, techniku nebo ekonomii
Praxe a zkušenosti
– Alespoň 1 rok praxe v oblasti B2B nebo na pozici obchodního zástupce
Dovednosti a schopnosti
– Výborné komunikační schopnosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
– Samostatnost a dobrá organizace práce
– Schopnost vést administrativu a podávat pravidelné reporty
– Znalost práce s počítačem (Office nebo Google Workspace)
Další požadavky
– Řidičský průkaz skupiny B
– Ochota cestovat v rámci Slovenska a Česka každý pracovní den
– Slovenština nebo čeština na úrovni rodilého mluvčího
– Znalost polštiny nebo angličtiny – výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hledáte práci ve stabilní firmě s odborným zázemím, kde si vážíme kvality, spolehlivosti a profesionálního přístupu? Přidejte se k našemu týmu!