Purchasing Coordinator - HILTON PRAGUE

HILTON PRAGUE

Místo práce
Pobřežní 1, Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Dle domluvy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

A teď konkrétně:

Sháníme kandidáta do nákupního oddělení, který se bude starat o veškeré objednávky hotelu a komunikaci s dodavateli, vytvoří pár tabulek v Excelu a bude schopen z nich vytáhnout reporty, bude schopen porovnávat zboží a nabídky na nákup zboží pro jednotlivé oddělení hotelu. Bude taky spolupracovat velmi úzce s vedením kuchyně v obou Hilton hotelích, řešit když dodavatel nepřijede, nebo doveze úplně něco jiného než v je v objednávce J. Zahrneme tě taky do vybírání zboží pro naše F&B oddělení obou hotelů, včetně inventur pro tyto oddělení. Zúčastníš se různých ochutnávek a budeš také zadávat všechno zboží do interního Hilton systému, který tě samozřejmě naučíme.

Informace o mzde

30000 CZK

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co můžeme nabídnout?

Fajn lidi, co ti rádi pomůžou, když bude třeba

Odpovídající mzdové ohodnocení probereme osobně

Můžeš cestovat ve svém volném čase ve všech hotelech sítě Hilton za zaměstnanecké ceny

Stravování máš v práci zdarma (snídaně, obědy, večeře)

Vstup do fitness zdarma

20 dní dovolené + 4 v závislosti na odpracovaných letech u společnosti

Můžeš studovat na Hilton University- online – kdykoliv, cokoliv a odkudkoliv

Roční bonus na tvém účtu s listopadovou mzdou, to však v případě, že společně s tebou dosáhneme stanovených cílů

Parkovací místo u hotelu, pokud je dostupné nebo pak placené v garáži

Proplácíme jazykové kurzy, dle vlastního výběru

Pracovní oblečení ti rádi vyčistíme a vypereme zdarma

Informace o náboru

A co tě u nás čeká?

Ať už se hlásíš na technické, finanční, nákupní, personální, obchodní oddělení anebo do operativy, naším cílem je připravit tě pro další kariérní výzvu, ideálně v našich 2 hotelech v Praze nebo rovnou v síti Hilton po celém světě. A to s nohou na plynu, znamená i v řádu několika měsíců.

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

28.4.2019 (zbývá ještě 9 dnů)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Ideální kandidát:

Anglicky mluvící – každodenní využití | znalost Excelu | orientace na detail | velmi dobré komunikační schopnosti | Odolnost vúči stresu a situacím, které se někdy nepovedou dle plánu

Pokud máš praxi v oddělení nákupu a vztazích s dodavateli mimo nebo v hotelu, budeš mít náskok

Jsme velká společnost a komunikujeme v angličtině každý den - z toho neslevíme

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

We Are Hilton! We Are Hospitality! Hilton Prague hotels are offering unique opportunities to start a fabulous career! Thanks to all of our amazing Team Members, Hilton has been recognized with another Great Place to Work award! We are thrilled to see that we’ve been named #26 on the world’s 100 Best Workplaces for Millennials by Fortune magazine

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců

Adresa společnosti

Quinn Hotels a.s.
Pobrezni 1
11000 Praha
https://jobs.hilton.com

Kontakt

ID: 3625403   Datum zveřejnění: 20.3.2019   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   30000 CZK