Purchasing Coordinator - HILTON PRAGUE

Hilton Prague Old Town

Místo práce
Pobřežní 1, Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Dle domluvy
Mzdové podmínky (brutto)
30000 CZK

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

A teď konkrétně:

Sháníme kandidáta do nákupního oddělení, který se bude starat o veškeré objednávky hotelu a komunikaci s dodavateli, vytvoří pár tabulek v Excelu a bude schopen z nich vytáhnout reporty, bude schopen porovnávat zboží a nabídky na nákup zboží pro jednotlivé oddělení hotelu. Bude taky spolupracovat velmi úzce s vedením kuchyně v obou Hilton hotelích, řešit když dodavatel nepřijede, nebo doveze úplně něco jiného než v je v objednávce J. Zahrneme tě taky do vybírání zboží pro naše F&B oddělení obou hotelů, včetně inventur pro tyto oddělení. Zúčastníš se různých ochutnávek a budeš také zadávat všechno zboží do interního Hilton systému, který tě samozřejmě naučíme.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co můžeme nabídnout?

Fajn lidi, co ti rádi pomůžou, když bude třeba

Odpovídající mzdové ohodnocení probereme osobně

Můžeš cestovat ve svém volném čase ve všech hotelech sítě Hilton za zaměstnanecké ceny

Stravování máš v práci zdarma (snídaně, obědy, večeře)

Vstup do fitness zdarma

20 dní dovolené + 4 v závislosti na odpracovaných letech u společnosti

Můžeš studovat na Hilton University- online – kdykoliv, cokoliv a odkudkoliv

Roční bonus na tvém účtu s listopadovou mzdou, to však v případě, že společně s tebou dosáhneme stanovených cílů

Parkovací místo u hotelu, pokud je dostupné nebo pak placené v garáži

Proplácíme jazykové kurzy, dle vlastního výběru

Pracovní oblečení ti rádi vyčistíme a vypereme zdarma

Informace o náboru

A co tě u nás čeká?

Ať už se hlásíš na technické, finanční, nákupní, personální, obchodní oddělení anebo do operativy, naším cílem je připravit tě pro další kariérní výzvu, ideálně v našich 2 hotelech v Praze nebo rovnou v síti Hilton po celém světě. A to s nohou na plynu, znamená i v řádu několika měsíců.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Ideální kandidát:

Anglicky mluvící – každodenní využití | znalost Excelu | orientace na detail | velmi dobré komunikační schopnosti | Odolnost vúči stresu a situacím, které se někdy nepovedou dle plánu

Pokud máš praxi v oddělení nákupu a vztazích s dodavateli mimo nebo v hotelu, budeš mít náskok

Jsme velká společnost a komunikujeme v angličtině každý den - z toho neslevíme

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Hilton je přední světová společnost, která zahrnuje ubytovací sektor od luxusních hotelů a letovisek s kompletními službami až po apartmá s prodlouženým pobytem a hotely střední ceny. Již více než sto let nabízí Hilton cestujícím na služební cestě i na dovolené to nejlepší z hlediska ubytování, služeb, vybavení a hodnoty. Hilton je odhodlán pokračovat ve své tradici poskytování výjimečných zážitků hostům napříč svými globálními značkami. Naše vize "naplnit zemi světlem a teplem pohostinnosti" nás spojuje jako tým, abychom každý den vytvářeli pozoruhodné zážitky z pohostinství po celém světě. A naši úžasní členové týmu jsou v centru toho všeho!

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3625403  Datum zveřejnění: 20.3.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30000 CZK