Technical and IT support with German language (Ref. č.: A4125)
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Neváhejte a pošlete životopis! O práci se ucházejí i kandidáti, kteří nesplňují úplně všechny požadavky.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do you want to work in international IT company with German background and provide technical and IT service to customers in German language? Are you fresh-graduate in IT world with some IT experience or are you more senior candidate? We have positions for both possibilities and more you can work from your home!
Your responsibilities
• Technical and IT support of 1st or 2nd level with German clients
• Communication with customers, using ticket system
• Provide technical and troubleshooting assistance related to computer and mobile devices
• End-users trainings
• Cooperation with internal IT team
What we accept from you?
• German language – fluent – communication with clients
• English language – fluent – company language
• IT or technical experience as an IT helpdesk or technical support or IT service desk – at least a few months or 2 years for senior position
• Very good communication skills
• Problem solving attitude and analytical skills
• Friendly personality
Your responsibilities
• Technical and IT support of 1st or 2nd level with German clients
• Communication with customers, using ticket system
• Provide technical and troubleshooting assistance related to computer and mobile devices
• End-users trainings
• Cooperation with internal IT team
What we accept from you?
• German language – fluent – communication with clients
• English language – fluent – company language
• IT or technical experience as an IT helpdesk or technical support or IT service desk – at least a few months or 2 years for senior position
• Very good communication skills
• Problem solving attitude and analytical skills
• Friendly personality
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 100% home office if you wish or office in Prague
• 5 week of holiday
• Meal vouchers
• Various benefit system
• Professional trainings
• 5 week of holiday
• Meal vouchers
• Various benefit system
• Professional trainings
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
International IT company
International IT company
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
Adresa společnosti
Kontakt
ID: 3598543 Datum zveřejnění: 12.2.20192019-02-12 Lokalita: Brno - město Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.