Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service - vhodné pro absolventy s komunikativním AJ
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Klášterec nad Ohří
Klášterec nad Ohří
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Komunikace se zákazníkem na mezinárodní úrovni (vyřizování a evidence požadavků zákazníka)
• Zadávání a zpracování objednávek s cílem udržet vysokou úroveň poskytovaných služeb
• Odpovědnost za zajištění dodávek dle požadovaného termínu včetně objednání transportu
• Zpracování a analýza dat vedoucí ke zlepšení úrovně služeb a snížení nákladů na dopravu
• Administrativní podpora a spolupráce s odd. plánování
• Zadávání a zpracování objednávek s cílem udržet vysokou úroveň poskytovaných služeb
• Odpovědnost za zajištění dodávek dle požadovaného termínu včetně objednání transportu
• Zpracování a analýza dat vedoucí ke zlepšení úrovně služeb a snížení nákladů na dopravu
• Administrativní podpora a spolupráce s odd. plánování
Zaměstnanecké výhody, benefity
NÁSTUP DO KMENE SPOLEČNOSTI
• Příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti místa bydliště
• Zaměstnanecký telefonní tarif ZAME – zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké (po zkušební době)
• Stravenky v hodnotě 90,- Kč
• 5 dní dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní na rok)
• Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce trvání pracovního poměru)
• Kurzy anglického jazyka
• Odměny za zlepšovací návrhy, Odměny za dosažená pracovní výročí
• Pružná pracovní doba
• Přátelský kolektiv, team-buildingové akce
• Příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti místa bydliště
• Zaměstnanecký telefonní tarif ZAME – zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké (po zkušební době)
• Stravenky v hodnotě 90,- Kč
• 5 dní dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní na rok)
• Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce trvání pracovního poměru)
• Kurzy anglického jazyka
• Odměny za zlepšovací návrhy, Odměny za dosažená pracovní výročí
• Pružná pracovní doba
• Přátelský kolektiv, team-buildingové akce
Požadavky na zaměstnance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Min. SŠ vzdělání
• Min. 1 rok pracovních zkušeností v oboru (zákaznický servis)
• Znalost ERP systému, znalost Oracle R12 výhodou
• Nezbytná znalost MS office (Excel – pokročilá úroveň)
• Komunikativnost, analytické myšlení, orientace na zákazníka
• Znalost anglického jazyka – pokročilá úroveň
• Min. 1 rok pracovních zkušeností v oboru (zákaznický servis)
• Znalost ERP systému, znalost Oracle R12 výhodou
• Nezbytná znalost MS office (Excel – pokročilá úroveň)
• Komunikativnost, analytické myšlení, orientace na zákazníka
• Znalost anglického jazyka – pokročilá úroveň
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3645956
Datum zveřejnění: 16.4.2019
2019-04-16
lokalita: Klášterec nad Ohří Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.