Technik kvality (SQA)

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co je náplní práce Quality Technician?

• Provádí průběžnou, nepřetržitou kontrolu kvality a výkon kontroly nakupovaných dílů ve smyslu příslušných BOS dokumentů, procedur, instrukcí a kontrolních předpisů, s důrazem na pružnou orientaci na aktuální auditní vady a připomínky zákazníka
• Navrhuje a vyhodnocuje nápravná a preventivní opatření na zlepšení kvality nakupovaných dílů z hlediska jejich účinnosti
• Zajišťuje operativní stránku reklamačního procesu (vystavení reklamace, sledování opatření a vyhodnocování reklamace) s dodavatelem.
• Organizuje s dodavatelem a interním/ externím zákazníkem nutná třídění po proces zajištění OK materiálu a nulového negativního dopadu na proces výroby.
• Participuje na interním meetingu validace scrapu a hledání defektů na materiálu způsobené dodavatelem. Řídí a kontroluje činnosti externích sortingových společností a ověřuje jejich efektivitu a správnost prováděné činnosti, společně s jejich dodržováním požadavků a pravidel společnosti Adient.
• Je zodpovědný za zavření a efektivní implementaci nápravných opatření dodavatelem plynoucí z reklamačního řízení

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavé finanční ohodnocení
• Zajímavou práci v zahraniční společnosti s propracovaným systémem benefitů
• 25 dnů dovolené
• Příspěvek na dovolenou
• Příspěvek na dojíždění
• 13.plat
• Roční docházkový bonus
• Penzijní připojištění
• Závodní stravování zdarma
• Firemní společenské akce
• A další zajímavé benefity
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pro významného zákazníka hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici Quality Technician SQA.

Požadavky na zaměstnance

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Minimálně SŠ vzdělání
• Praxe v oboru v automotive nebo ve výrobní společnosti výhodou
• Znalost AJ na komunikativní úrovni
• Znalost práce na PC - MS Office, SAP
• Znalost základní nástrojů kvality (8D, 5Why, Riziková analýza, Statistická přejímka atd.)
• Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, analytické schopnosti, odolnost vůči stresu
• Schopnost určování priorit v souladu s cíli společnosti, schopnost přizpůsobit se rychlým změnám
• Práce na 2 směny, výhledově na 3 směny

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3663250  Datum zveřejnění: 9.5.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.