Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT Support L2 s němčinou - remote
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha - východ
Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
po dohodě
po dohodě
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 58 000 Kč/měsíc
40 000 - 58 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vyznáte se dobře ve Windows MS Office, operačních systémech Windows7/10, v zařízeních Apple a není Vám cizí ani HW? Chtěl/a byste pracovat převážně z domova za dobré peníze?
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Co bude Vaší náplní práce?
• IT-Podpora v oblasti služeb koncových uživatelů (Remote)
• Zpracování ticketů - žádostí o podporu
• Účast na infrastrukturních projektech
• Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
• Servisní doba je mezi 7:00 - 18:00 hod.
• 1-hodina SLA odpověď na ticket
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Co bude Vaší náplní práce?
• IT-Podpora v oblasti služeb koncových uživatelů (Remote)
• Zpracování ticketů - žádostí o podporu
• Účast na infrastrukturních projektech
• Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
• Servisní doba je mezi 7:00 - 18:00 hod.
• 1-hodina SLA odpověď na ticket
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Počáteční školení v ČR nebo v Německu
• Bonusy / bonusy (2-3.000 Kč/měs)
• Notebook a mobilní telefon
• Stravenky / příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené
• Sickdays (3 za rok)
• Práce převážně z domova (kdekoliv z ČR)
• Příspěvek na důchodové pojištění
• Multisport karta
• Bonusy / bonusy (2-3.000 Kč/měs)
• Notebook a mobilní telefon
• Stravenky / příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené
• Sickdays (3 za rok)
• Práce převážně z domova (kdekoliv z ČR)
• Příspěvek na důchodové pojištění
• Multisport karta
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Vyznáte se dobře ve Windows MS Office, operačních systémech Windows7/10, v zařízeních Apple a není Vám cizí ani HW? Chtěl/a byste pracovat převážně z domova za dobré peníze?
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Pro největší německou společnost dodávající IT systémy hledáme šikovné IT techniky na pozici podpory L2 pro klienty koncernu Volkswagen a další.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Technické zkušenosti se servisem na místě nebo jako vzdálená podpora koncových uživatelů
• Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows se softwarem: MS Office, další vlastní software a výrobní prostředí, stejně jako mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
• Dobrá znalost operačních systémů Windows Client (Windows7, Windows10)
• Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2010, 2016 a Office 365)
• Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
• B2 angličtina / B2 němčina
Výhodou budou:
• Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
• Zkušenosti se systémy správy ticketů
• Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
• Zkušenosti v macOS a/nebo Linuxu (Red Hat / Ubuntu)
• Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows se softwarem: MS Office, další vlastní software a výrobní prostředí, stejně jako mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
• Dobrá znalost operačních systémů Windows Client (Windows7, Windows10)
• Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2010, 2016 a Office 365)
• Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
• B2 angličtina / B2 němčina
Výhodou budou:
• Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
• Zkušenosti se systémy správy ticketů
• Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
• Zkušenosti v macOS a/nebo Linuxu (Red Hat / Ubuntu)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4240441
Datum zveřejnění: 18.1.2022
2022-01-18
lokalita: Praha - východ Pozice: Helpdesk operátor, Servisní technik, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT, Správce informačního systému Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc