Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Executive Assistant
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 - 55 000 Kč/měsíc
50 000 - 55 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta hledáme seniorního kandidáta/ -ku na pozici Executive Assistant s vynikajícími komunikačními (psaní, editace, gramatické) a organizačními schopnostmi.
Pokud je Váš způsob práce strukturovaný s orientací na detail a máte zájem pracovat v živém, dynamickém a mezinárodním prostředí, neváhejte se přihlásit.
Hledáme milou osobnost s pozitivním a proaktivním přístupem, jejíž hlavní zodpovědností bude pomáhat týmu být produktivnější, efektivnější a organizovanější .
Dále pak:
- Asistence při plánování a přípravě manažerských schůzek, schůzí představenstva apod.
- Pomoc týmu při interní a externí komunikaci, B2B podpora marketingových aktivit – aktualizace produktových listů, propagačních materiálů atd.
- Vytváření a příprava pořadů jednání, prezentací na schůzky a v případě potřeby pořizování zápisů
- Rezervace a zajištění služebních cest a výdajů pro vedoucí pracovníky
- Organizování pravidelných týmových akcí a komunikace
- Správa interních systémů
- Podpora při zajišťování návštěv hostů
- Onboarding nováčků, offboarding lidí v úzké spolupráci s HR
- Správa kalendářů a služebních cest vedoucích pracovníků
- Péče o chod kanceláře pro potřeby oddělení (pošta, kurýři, kancelářské potřeby atd.)
Pokud je Váš způsob práce strukturovaný s orientací na detail a máte zájem pracovat v živém, dynamickém a mezinárodním prostředí, neváhejte se přihlásit.
Hledáme milou osobnost s pozitivním a proaktivním přístupem, jejíž hlavní zodpovědností bude pomáhat týmu být produktivnější, efektivnější a organizovanější .
Dále pak:
- Asistence při plánování a přípravě manažerských schůzek, schůzí představenstva apod.
- Pomoc týmu při interní a externí komunikaci, B2B podpora marketingových aktivit – aktualizace produktových listů, propagačních materiálů atd.
- Vytváření a příprava pořadů jednání, prezentací na schůzky a v případě potřeby pořizování zápisů
- Rezervace a zajištění služebních cest a výdajů pro vedoucí pracovníky
- Organizování pravidelných týmových akcí a komunikace
- Správa interních systémů
- Podpora při zajišťování návštěv hostů
- Onboarding nováčků, offboarding lidí v úzké spolupráci s HR
- Správa kalendářů a služebních cest vedoucích pracovníků
- Péče o chod kanceláře pro potřeby oddělení (pošta, kurýři, kancelářské potřeby atd.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mezinárodní pracovní prostředí
- výběr z benefitů v hodnotě 11000 Kč ročně
- obědy za 32 Kč ve firemní jídelně
- 25 dnů dovolené a 5 sick days
- očkování hrazené zaměstnavatelem
- odměna za doporučení zaměstnancě až 30000 Kč
- odborné vzdělávání a profesní růst
- výběr z benefitů v hodnotě 11000 Kč ročně
- obědy za 32 Kč ve firemní jídelně
- 25 dnů dovolené a 5 sick days
- očkování hrazené zaměstnavatelem
- odměna za doporučení zaměstnancě až 30000 Kč
- odborné vzdělávání a profesní růst
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
- Min. 3 roky praxe jako výkonný nebob senior asistent z velké společnosti
- Plynná čeština a angličtina, psaná a mluvená
- Pokročilé dovednosti MS Office
- Dovednosti v oblasti řízení času a řešení problémů a pozitivní can-do attitude
- Důvěryhodnost, takt, diplomacie
- Min. 3 roky praxe jako výkonný nebob senior asistent z velké společnosti
- Plynná čeština a angličtina, psaná a mluvená
- Pokročilé dovednosti MS Office
- Dovednosti v oblasti řízení času a řešení problémů a pozitivní can-do attitude
- Důvěryhodnost, takt, diplomacie
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4382998
Datum zveřejnění: 19.7.2022
2022-07-19
lokalita: Praha Pozice: Office manager, Personalista, Vyšší referent - specialista Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc