Specialista/ka zákaznické péče CZ/SK

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Nástup dle domluvy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co vás na pozici Specialisty/ky zákaznické péče CZ/SK přesně čeká?
• jedná se o pestrou práci v podobě komunikace se zákazníky s přesahem do účetních záležitostí a office managementu
• opečování objednávek v systému SAP
• každodenní komunikace s kolegy na centrále v Německu v AJ, stanete se součástí mezinárodního týmu
• spolupráce s naším sales, marketing a finance teamem CZ/SK - v partě je nás celkem 11
• office management - zajišťování potřeb pro sales meetingy, pošta, organizace eventů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co vám můžeme nabídnout?
• motivující finanční ohodnocení odvíjející se od vašich zkušeností
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny sick days
• sleva na produkty
• možnost dalšího profesního rozvoje a vzdělávání
• kanceláře na trase metra B
• zázemí stabilní firmy a skvělou partu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jste komunikativní a máte zkušenosti s péčí o klienty? Pak vás rádi uvítáme do týmu!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co u nás na pozici Specialisty/ky zákaznické péče CZ/SK uplatníte?
• předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu nebo v účetnictví
• znalost SAP (objednávky, faturace) a MS Office
• znalost AJ (B2)
• proklientský přístup, organizační dovednosti
• zájem se rozvíjet a získávat nové zkušenosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4477085  Datum zveřejnění: 1.12.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.