Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka zákaznické péče CZ/SK
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Nástup dle domluvy
Nástup dle domluvy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co vás na pozici Specialisty/ky zákaznické péče CZ/SK přesně čeká?
• jedná se o pestrou práci v podobě komunikace se zákazníky s přesahem do účetních záležitostí a office managementu
• opečování objednávek v systému SAP
• každodenní komunikace s kolegy na centrále v Německu v AJ, stanete se součástí mezinárodního týmu
• spolupráce s naším sales, marketing a finance teamem CZ/SK - v partě je nás celkem 11
• office management - zajišťování potřeb pro sales meetingy, pošta, organizace eventů
• jedná se o pestrou práci v podobě komunikace se zákazníky s přesahem do účetních záležitostí a office managementu
• opečování objednávek v systému SAP
• každodenní komunikace s kolegy na centrále v Německu v AJ, stanete se součástí mezinárodního týmu
• spolupráce s naším sales, marketing a finance teamem CZ/SK - v partě je nás celkem 11
• office management - zajišťování potřeb pro sales meetingy, pošta, organizace eventů
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co vám můžeme nabídnout?
• motivující finanční ohodnocení odvíjející se od vašich zkušeností
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny sick days
• sleva na produkty
• možnost dalšího profesního rozvoje a vzdělávání
• kanceláře na trase metra B
• zázemí stabilní firmy a skvělou partu
• motivující finanční ohodnocení odvíjející se od vašich zkušeností
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny sick days
• sleva na produkty
• možnost dalšího profesního rozvoje a vzdělávání
• kanceláře na trase metra B
• zázemí stabilní firmy a skvělou partu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jste komunikativní a máte zkušenosti s péčí o klienty? Pak vás rádi uvítáme do týmu!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co u nás na pozici Specialisty/ky zákaznické péče CZ/SK uplatníte?
• předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu nebo v účetnictví
• znalost SAP (objednávky, faturace) a MS Office
• znalost AJ (B2)
• proklientský přístup, organizační dovednosti
• zájem se rozvíjet a získávat nové zkušenosti
• předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu nebo v účetnictví
• znalost SAP (objednávky, faturace) a MS Office
• znalost AJ (B2)
• proklientský přístup, organizační dovednosti
• zájem se rozvíjet a získávat nové zkušenosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4477085
Datum zveřejnění: 1.12.2022
2022-12-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.