Práce pro toho, kdo rád mluví - zákaznický servis
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Klášterec nad Ohří
Klášterec nad Ohří
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
• Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
• Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
• Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
• Provádí společně s Obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek
zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
• Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
• Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
• Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
• Sledování spokojenosti zákazníků
• Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům, uplatňování
vhodných opatření, která umožňují korigovat odchylky od stanovených cílů
• Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
• Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení
zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat
• Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
• Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
• Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
• Provádí společně s Obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek
zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
• Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
• Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
• Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
• Sledování spokojenosti zákazníků
• Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům, uplatňování
vhodných opatření, která umožňují korigovat odchylky od stanovených cílů
• Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
• Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení
zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práci v dobrém kolektivu
• férové jednání
• osobnostní rozvoj
• rodinný přístup
• férové jednání
• osobnostní rozvoj
• rodinný přístup
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jsi dobrý/á v angličtině? Umíš pracovat s nadhledem, i když je té práce víc? Máme pro tebe nabídku v logistické pozici, kde si prohloubíš svou angličtinu. Jestli máš již zkušenosti s podobnou pozicí neboj se nám ozvat. Hledáme dynamického člověka, který rád řeší s úsměvem denní komunikaci se zákazníkem a svými kolegy. Jsi-li dobrý vyjednavač/ka a snadno se umíš rozhodovat, tak tebe potřebujeme! Těšíme se až se nám ozveš, jsme tu jedna velká rodina a budeme rádi, když přijdeš mezi nás.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Minimálně 3 až 5 let zkušeností
na obdobných pozicích v
průmyslových odvětvích, nejlépe
v automobilovém sektoru
• Pokročilý uživatel Microsoft
Office
• Schopnost být rozhodný a
snadno se rozhodovat
• Zaměření na detail, analýzu a
kritické situace
• Schopnost jasně komunikovat a
vyjednávat
• Schopnost pracovat pod tlakem
• Výhodou znalost LEAN výroby
(VSM, 5S, SMED, ...)
• Velmi vysoká úroveň angličtiny
(denní používání)
• Týmový hráč
na obdobných pozicích v
průmyslových odvětvích, nejlépe
v automobilovém sektoru
• Pokročilý uživatel Microsoft
Office
• Schopnost být rozhodný a
snadno se rozhodovat
• Zaměření na detail, analýzu a
kritické situace
• Schopnost jasně komunikovat a
vyjednávat
• Schopnost pracovat pod tlakem
• Výhodou znalost LEAN výroby
(VSM, 5S, SMED, ...)
• Velmi vysoká úroveň angličtiny
(denní používání)
• Týmový hráč
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
Kontakt
ID: 4535830
Datum zveřejnění: 10.3.2023
2023-03-10
lokalita: Klášterec nad Ohří Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.