Business Development Manager pro HR služby

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
po dohodě

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• aktivní hledání nových obchodních příležitostí a budování dlouhodobých vztahů s klienty v oblasti personálního poradenství
• vedení obchodních jednání a uzavírání smluv s novými i stávajícími klienty
• příprava obchodních nabídek a jejich následné prezentování klientům
• poskytování poradenství a konzultací klientům v oblasti personálního náboru a řízení lidských zdrojů
• sledování trhu a konkurence, navrhování a realizace strategií pro získání nových klientů a zvýšení objemu prodejů

Zaměstnanecké výhody, benefity

• možnost pracovat odkudkoliv z ČR 
• zajímavou a perspektivní práci v oblasti personálního poradenství
• konkurenceschopné finanční ohodnocení včetně provize
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• přátelský a podpůrný tým kolegů
• firemní benefity (jazykové kurzy, stravenky, flexibilní pracovní doba)
• služební vůz po zkušební době
Pokud vás nabídka zaujala , neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Do našeho rostoucího týmu Hofmann Personal hledáme ambiciózního a výkonného kolegu, který bude zodpovědný za prodej a rozvoj našich služeb v oblasti personálního poradenství a náboru zaměstnanců. 
Jsme rodinná německá společnost s tradicí, která ctí férové jednání a potřeby našich klientů.

Na této pozici je možné pracovat odkudkoliv z ČR a využívat zázemí našich poboček v Praze, Plzni, Liberci, Brně, Chebu nebo Ostravě.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• vyzrálou, důvěryhodnou osobnost se zkušeností s prodejem a obchodem 
• zájem o oblast HR, personálního poradenství, rozvoje  a náboru zaměstnanců 
• schopnost naslouchat potřebám klientů a navrhovat vhodná řešení
• vynikající komunikační a prezentační schopnosti
• aktivní přístup 
• výbornou znalost českého jazyka a dobré znalosti anglického jazyka

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4545877  Datum zveřejnění: 25.3.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.