Manažer/ka nákupu

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Chomutov, Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

1. Řízení operativního nákupu výrobků a služeb a jeho optimalizace.
2. Vyhledávání a výběr nových dodavatelů a vyjednání dodacích podmínek včetně cen.
3. Vyhodnocování dodavatelů - včasnosti, kvality i efektivity dodávek dodavatelů. Vyjednávání o cenách se stávajícími dodavateli.
4. Zodpovědnost za vedení týmů s ohledem na efektivní využití pracovní doby týmu a jeho rozvoje.
5. Dohled nad plněním přiděleného rozpočtu. Spolupodílení se na vytváření rozpočtu závodu.
6. Pravidelné vyhodnocování nastavených cílů a ukazatelů. Reporting vedení společnosti.
7. Řízení stavu zásob materiálu dle stanovených cílů.
8. Spolupráce s ostatními odděleními v rámci celého závodu.
9. Zodpovědnost za dodržování požadavků ISSO 9001 a ATEX specifikace na výrobky a komponenty.
10. Objednávat zboží d služby dle matice pravomoci.
11. Nařídit nebo odsouhlasit práci přesčas.
12. Zodpovědnost za správnost dat v ERP systému.
13. Zodpovídat za správu dodavatelů v ERP systému
14. Spolupracovat s oddělením kvality na řešení reklamací a nesprávných dodávek.
15. Podílení se na eliminaci rizik ohrožení bezpečnosti práce, majetku závodu a případné " nekvality " výrobků ve výrobě.
16. Další úkoly zadané přímým nebo funkčním nadřízeným.
17. Aktivně se účastní procesu trvalého zlepšování při použití efektivních postupů.
18.Zastavit výrobní či jinou činnost v závodě v případě ohrožení bezpečnosti práce, majetku závodu či vytváření nekvalitní výroby.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Řízení nákupních aktivit pro zajištění včasných dodávek kvalitních materiálů a výrobků za nejvýhodnějších nákupních podmínek pro plynulou výrobu závodu. 
Plánování a organizace aktivity nákupu k zajištění provozu závodu.
Účastnit se procesu trvalého zlepšování s cílem stále se zvyšující efektivnosti využití zdrojů a bezpečnosti práce.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Vzdělání - SŠ technického nebo obchodního směru
- Požadovaná praxe min. 3 roky na obdobné pozici
- Zkušenost s řízením operativního nákupu a optimalizací procesů
- Zkušenost s řízením, motivací a rozvojem menšího týmu. Vynikající organizační, vyjednávací, analytické a komunikační schopnosti.
- Schopnost soustavně rozvíjet a aktualizovat své odborné znalosti
- Znalost AJ podmínkou, NJ výhodou. Komunikativní a odborná úroveň
- Znalosti procesů řízení kvality dle ISO 9001, ATEX specifikace. Postupy procesů trvalého zlepšování ( Lean, 6Sigma, FMEA, 5S ).
- Schopnost spolupráce v multifunkčním, multikulturním a jazykovém pracovním prostředí
- Uživatelská znalost MS Office, ERP systému ( D365 )
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4584158  Datum zveřejnění: 22.5.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.