Vedoucí servisu

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 - 75 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Vedení týmu 6 pracovníků, zajišťování jejich správného fungování při provádění servisních zakázek a dohled nad kvalitou jejich práce.
• Zodpovědnost za bezproblémový provoz servisního oddělení včetně 2 dílen.
• Pravidelný kontakt se zákazníky, poskytování technické podpory a poradenství v oblasti servisu.
• Správa a dohled nad celkovou administrací servisních případů včetně technického a ekonomického aspektu.
• Řízení správy náhradních dílů a nástrojů - aktualizace skladových profilů a nouzových sestav, správa drobného materiálu, technických plynů a chladiv, dílenského a servisního vybavení.
• Řešení reklamačních případů aktivních produktů (chlazení, IT, RAS) ve spolupráci s centrálním řízením.
• Pravidelné sestavování reportů a analýz nákladů servisního oddělení.
• Účast na auditech servisního oddělení a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Atraktivní zaměstnání v mezinárodní společnosti, která má dominantní postavení nejen na českém trhu.
• Odpovědnou a zajímavou práci s vysokou mírou samostatnosti.
• Podporu týmu produktových specialistů, kteří vám poskytnou potřebnou oporu.
• Prostor pro seberealizaci a další možnosti odborného růstu.
• Systém dalšího vzdělávání, který vám umožní rozšířit své znalosti a dovednosti.
• Jazykové kurzy angličtiny a němčiny organizované firmou buď přímo v kanceláři nebo online.
• Příjemné a vstřícné pracovní prostředí s přátelským kolektivem.
• Motivující finanční ohodnocení za vaši práci.
• Propracovaný systém firemních benefitů, včetně možnosti využití MultiSport karty a Benefit Plus karty.
• Stravenky v nominální hodnotě 180,- Kč (stravenková karta).
• Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění.
• 5 týdnů dovolené pro vyvážení pracovního a soukromého života.
• Pružnou pracovní dobu, která umožňuje flexibilitu ve vašem pracovním harmonogramu.
• Možnost občasné práce z domova pro větší flexibilitu a pohodlí.
• Zajímavé firemní akce, které poskytují příležitosti k setkávání a společenskému propojení.
• Věrnostní bonus za vaši loajalitu a dlouhodobý přínos společnosti.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost, která je leaderem v oblasti rozvaděčové techniky a IT infrastruktury, hledáme kandidáta na pozici Vedoucí servisu. 
Vhodným kandidátem je člověk s elektrotechnickým vzděláním, který má zkušenost s vedením menšího týmu podřízených a umí velmi dobře komunikovat.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání v oboru elektro
• Zkušenost s vedením a motivací týmu
• Zkušenost s administrativní a organizační činností
• Technické a praktické znalosti z oboru chladící techniky nebo elektrotechniky
• Spolehlivá osobnost, proaktivní, pracující zodpovědně a s nasazením, pečlivě, samostatně i v týmu
• Vstřícný přístup k zákazníkům, dobré komunikační schopnosti a asertivní vystupování
• Dobrou znalost AJ slovem i písmem (NJ výhodou)
• Uživatelskou znalost MS Office - Excel, Word, Outlook
• Znalost SAP - výhodou
• Splňujete podmínky dle NV č. 194/2022 Sb. (dříve Vyhláška č. 50/1978, §6)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4595959  Datum zveřejnění: 6.6.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc