Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Store Manager v oblasti BEAUTY - Praha
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro jedničku na trhu v online prodeji parfémů a kosmetiky, jednoho z předních prodejců Beauty, hledáme zkušeného kolegu na pozice Store Manager a Deputy Store Manager, do poboček v Praze Smíchov a Europark.
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
• Mít plnou odpovědnost za provoz prodejny a dosažení prodejních cílů.
• Vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců, a aktivně přispívat k jeho růstu.
• Starat se o inventury, skladové zásoby a firemní procesy.
• Zajišťovat veškerou administrativní činnost spojenou s provozem prodejny.
• Být v kontaktu se shopfloorem a být schopen zákazníkům poskytnout rady v oblasti vůní, dekorativní kosmetiky, vlasové péče a péče o pleť.
• Udržovat pravidelný kontakt s Area Manažerem a spolupracovat s týmy z HR, Merchant, Category Management a Marketing.
Společnost, pro kterou budete pracovat, nedávno obdržela ocenění druhé nejrychleji rostoucí společnosti ve střední a východní Evropě. Jde o skvělou příležitost stát se součástí rostoucího a úspěšného týmu v oblasti krásy a kosmetiky.
Store Manager nese s sebou nesmírně důležitou a odpovědnou roli ve správě pobočky. Máte na starosti vedení a koordinaci týmu prodejních asistentů a Beauty konzultantů, což zahrnuje motivaci a podporu jejich rozvoje. Vaše schopnosti v plánování směn a hodnocení výkonu členů týmu mají klíčový vliv na úspěšnost pobočky.
Důležitou částí vaší práce je také dosahování prodejních cílů a zajištění vysoké kvality zákaznického servisu. Tím pomáháte udržet dobré jméno a pověst pobočky a budovat věrnost zákazníků.
Vaše odpovědnosti zahrnují i výběr produktů pro prodej, správu finanční hotovosti a pravidelné inventury, což zajišťuje plynulý chod pobočky.
Práce s interním softwarem a denní komunikace s vedením retailu, regionálním manažerem a HR jsou klíčové pro dodržování retailové strategie a úspěch pobočky.
Vaše role je náročná, ale také plná příležitostí pro osobní růst a přispění k úspěchu pobočky. Vaše schopnosti vedení a koordinace jsou klíčovými faktory, které pobočku posouvají kupředu a zajišťují spokojenost zákazníků.
Dále Vašimi úkoly budou:
• Mít plnou odpovědnost za provoz prodejny a dosažení prodejních cílů.
• Vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců, a aktivně přispívat k jeho růstu.
• Starat se o inventury, skladové zásoby a firemní procesy.
• Zajišťovat veškerou administrativní činnost spojenou s provozem prodejny.
• Být v kontaktu se shopfloorem a být schopen zákazníkům poskytnout rady v oblasti vůní, dekorativní kosmetiky, vlasové péče a péče o pleť.
• Udržovat pravidelný kontakt s Area Manažerem a spolupracovat s týmy z HR, Merchant, Category Management a Marketing.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Motivující finanční ohodnocení s fixní a variabilní složkou mzdy.
• Měsíční bonusy v závislosti na prodejích.
• Příjemné a reprezentativní prostředí.
• Adekvátní finanční ohodnocení a motivující systém odměn.
• Zaměstnanecké slevy na produkty - kosmetika a parfémy.
• Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem na stravenkovou kartu v hodnotě 80 Kč
• Příspěvek na odívání – dvakrát ročně ve výši 3 000 Kč (ve formě voucherů)
• Slevy na firemní produkty
• Leadership program
• Multisport karta (spoluúčast je 350 Kč)
• Pravidelné firemní akce a teambuildingy
• Pravidelná externí školení od významných značek
• Školení od interních trenérů na produkty, prodejní techniky a dovednosti, ale i práci se zákazníky
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nám poslat svůj životopis. Rádi Vás poznáme osobně!
Znáte někoho, kdo by mohl být pro tuto pozici vhodný? Sdílejte tuto nabídku a dejte jim vědět.
Těšíme se na Vaši zprávu.
• Měsíční bonusy v závislosti na prodejích.
• Příjemné a reprezentativní prostředí.
• Adekvátní finanční ohodnocení a motivující systém odměn.
• Zaměstnanecké slevy na produkty - kosmetika a parfémy.
• Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem na stravenkovou kartu v hodnotě 80 Kč
• Příspěvek na odívání – dvakrát ročně ve výši 3 000 Kč (ve formě voucherů)
• Slevy na firemní produkty
• Leadership program
• Multisport karta (spoluúčast je 350 Kč)
• Pravidelné firemní akce a teambuildingy
• Pravidelná externí školení od významných značek
• Školení od interních trenérů na produkty, prodejní techniky a dovednosti, ale i práci se zákazníky
Pokud vás tato pozice zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nám poslat svůj životopis. Rádi Vás poznáme osobně!
Znáte někoho, kdo by mohl být pro tuto pozici vhodný? Sdílejte tuto nabídku a dejte jim vědět.
Těšíme se na Vaši zprávu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Přehled o produktech, aktuálních trendech a nadšení pro oblast BEAUTY.
• Cit pro obchod, talent pro efektivní jednání se zákazníky.
• Zkušenost s vedením týmu v oblasti maloobchodu (minimálně 1-2 roky).
• Znalost klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v maloobchodě.
• Komunikativní znalost angličtiny (B2)
• Smysl pro organizaci práce a řízení priorit.
• Schopnost rozvoje a motivace celého týmu.
• Zkušenost s aktivním zákaznickým servisem a schopností prodeje.
• Schopnost pozitivně přistupovat k změnám a flexibilita v práci.
• Cit pro obchod, talent pro efektivní jednání se zákazníky.
• Zkušenost s vedením týmu v oblasti maloobchodu (minimálně 1-2 roky).
• Znalost klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v maloobchodě.
• Komunikativní znalost angličtiny (B2)
• Smysl pro organizaci práce a řízení priorit.
• Schopnost rozvoje a motivace celého týmu.
• Zkušenost s aktivním zákaznickým servisem a schopností prodeje.
• Schopnost pozitivně přistupovat k změnám a flexibilita v práci.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4700664
Datum zveřejnění: 8.11.2023
2023-11-08
lokalita: Praha Pozice: Obchodní manažer, Vedoucí oddělení, Vedoucí prodejny/provozu, Vedoucí úseku prodejny, Zástupce vedoucího prodejny/provozu Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.