Zákaznický servis (ž/m) - možnost pracovat Home Office

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
okres Tachov, Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned/dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a používáte angličtinu a němčinu každý den, pak hledáme právě vás!

• Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
• Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
• Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
• Budete komunikovat v angličtině a němčině s našimi zákazníky především v německy mluvících zemích ( Německo, Rakousko, Švýcarsko), ale i na jiných trzích a řešit jejich potřeby a požadavky
• Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
• Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyk
• 1-2x v týdnu práce z kanceláře, ostatní dny možnost pracovat z domova
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
• Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
• Neformální pracovní prostředí
• Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Jste empatický a orientovaný na zákazníka
• Domluvíte se dobře anglicky a německy (min. B1) a nedělá vám problém domluvit se i po telefonu, němčina převážně písemně
• Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
• Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
• Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
• Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4776620  Datum zveřejnění: 5.3.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.