Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní asistent (m/ž)
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned/dohodou
Ihned/dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 60 000 Kč/měsíc
40 000 - 60 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Stanete se součástí týmu, který má na starosti vylepšování komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailech a zpracovává zákaznické požadavky
• Náplní vaší práce bude administrativa spojená se zpracováváním nabídek v informačních systémech a následná fakturace realizovaných zakázek
• Dále budete zastupovat kolegy v obchodní a servisní části firmy a v případě pomoci poskytnete pomocnou ruku obchodníkům na cestách
• Při své práci budete také denně komunikovat se zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a v neposlední řadě budete v kontaktu s německými kolegy
• Náplní vaší práce bude administrativa spojená se zpracováváním nabídek v informačních systémech a následná fakturace realizovaných zakázek
• Dále budete zastupovat kolegy v obchodní a servisní části firmy a v případě pomoci poskytnete pomocnou ruku obchodníkům na cestách
• Při své práci budete také denně komunikovat se zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a v neposlední řadě budete v kontaktu s německými kolegy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Velmi zajímavé finanční ohodnocení
• Dáme vám 13. plat ve výši Vaší měsíční mzdy
• Vyplácíme roční bonus, který je závislý na vašem přínosu firmě a Vašem výkonu
• Podporujeme vaše vzdělávání absolvováním odborných školení
• Poskytneme vám příspěvek na stravování
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Budete pracovat v moderním zázemí malé firmy (20 zaměstnanců) pyšnícím se špičkovou strojírenskou technologií
• 25 dní dovolené
• Nástup přímo pod firmu do kmene
• Dáme vám 13. plat ve výši Vaší měsíční mzdy
• Vyplácíme roční bonus, který je závislý na vašem přínosu firmě a Vašem výkonu
• Podporujeme vaše vzdělávání absolvováním odborných školení
• Poskytneme vám příspěvek na stravování
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Budete pracovat v moderním zázemí malé firmy (20 zaměstnanců) pyšnícím se špičkovou strojírenskou technologií
• 25 dní dovolené
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Pokud máte zkušenosti se zpracováním zakázek v informačních systémech (jakéhokoli druhu) a máte znalost obchodního procesu obchodu mezi firmami (B2B), pak pro nás máte nejvhodnější kvalifikaci
• Nebojíte se složitějších IT systémů a pečlivost je pro vás samozřejmostí
• Považujete-li se za zodpovědného a proaktivního člověka s dobrými organizačními schopnostmi, pak stojíme právě o vás!
• Pakliže ovládáte anglický či německý jazyk na komunikativní úrovni, jste náš člověk, protože budete spolupracovat s kolegy v Německu
• Nebojíte se složitějších IT systémů a pečlivost je pro vás samozřejmostí
• Považujete-li se za zodpovědného a proaktivního člověka s dobrými organizačními schopnostmi, pak stojíme právě o vás!
• Pakliže ovládáte anglický či německý jazyk na komunikativní úrovni, jste náš člověk, protože budete spolupracovat s kolegy v Německu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4798808
Datum zveřejnění: 3.4.2024
2024-04-03
lokalita: Praha Pozice: Account manager, Administrativní pracovník, referent, Asistent, Key account manager, Obchodní referent Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc