Можливість для людей з України
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant zákaznického servisu pro aerolinku s AJ i NJ
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Place of work
Plzeň Region, Czechia
Plzeň Region, Czechia
Contract type
full-time
full-time
Wage (gross)
43 000 - 45 000 Kč/month
43 000 - 45 000 Kč/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Připojte se k našemu týmu jako konzultant zákaznického servisu!
Jsme zavedená společnost se sedmi pobočkami po celém světě. Jsme hrdí na to, že nabízíme špičkovou zákaznickou podporu pro letecké společnosti v Německu, Itálii a střední a východní Evropě.
Jako konzultant zákaznického servisu budete primárním kontaktním místem pro naše vážené zákazníky. Mezi vaše povinnosti bude patřit vyřizování rezervací, správa zrušení letů a usnadnění online odbavení.
- efektivně řešit dotazy a problémy zákazníků
- plynule komunikovat v angličtině a němčině
- spolupracovat v dynamickém týmovém prostředí
- komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
Jsme zavedená společnost se sedmi pobočkami po celém světě. Jsme hrdí na to, že nabízíme špičkovou zákaznickou podporu pro letecké společnosti v Německu, Itálii a střední a východní Evropě.
Jako konzultant zákaznického servisu budete primárním kontaktním místem pro naše vážené zákazníky. Mezi vaše povinnosti bude patřit vyřizování rezervací, správa zrušení letů a usnadnění online odbavení.
- efektivně řešit dotazy a problémy zákazníků
- plynule komunikovat v angličtině a němčině
- spolupracovat v dynamickém týmovém prostředí
- komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
Employee perks, benefits
- full home-office
- slevy na letenky
- měsíční příspěvek na stravování
- benefitní karta
- multisportovní karta
- příspěvek na jazykový kurz
- program doporučení
- terapeut vydaný společností
Pokud jste nadšení pro poskytování vynikajících služeb zákazníkům a toužíte pracovat v globálním prostředí, pošlete nám svůj životopis v angličtině ještě dnes!
- slevy na letenky
- měsíční příspěvek na stravování
- benefitní karta
- multisportovní karta
- příspěvek na jazykový kurz
- program doporučení
- terapeut vydaný společností
Pokud jste nadšení pro poskytování vynikajících služeb zákazníkům a toužíte pracovat v globálním prostředí, pošlete nám svůj životopis v angličtině ještě dnes!
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Advanced (C1) and German - Advanced (C1)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
- komunikativní znalost angličtiny a němčiny
- schopnost pracovat na dálku se stabilním připojením k internetu
- schopnost pracovat na dálku se stabilním připojením k internetu
Advertiser
Brief description of the company
Personální agentura
The company is a holder of a licence to offer recruitment services.
The company is a holder of a licence to offer recruitment services.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 4799676
Datum zveřejnění: 4.4.2024
2024-04-04
lokalita: Pilsen Region Pozice: Administrative Worker, Official, Call Centre Supervisor, Co-ordinator, Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 43 000 Kč/month