Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis (ž/m) - možnost pracovat Home Office
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
okres Tachov, Okres Tachov
okres Tachov, Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned/dohodou
Ihned/dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a používáte angličtinu a němčinu každý den, pak hledáme právě vás!
• Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
• Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
• Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
• Budete komunikovat v angličtině a němčině s našimi zákazníky především v německy mluvících zemích ( Německo, Rakousko, Švýcarsko), ale i na jiných trzích a řešit jejich potřeby a požadavky
• Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
• Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
• Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
• Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
• Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
• Budete komunikovat v angličtině a němčině s našimi zákazníky především v německy mluvících zemích ( Německo, Rakousko, Švýcarsko), ale i na jiných trzích a řešit jejich potřeby a požadavky
• Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
• Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyk
• 1-2x v týdnu práce z kanceláře, ostatní dny možnost pracovat z domova
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
• Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
• Neformální pracovní prostředí
• Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
• Nástup přímo pod firmu do kmene
• 1-2x v týdnu práce z kanceláře, ostatní dny možnost pracovat z domova
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
• Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
• Neformální pracovní prostředí
• Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Jste empatický a orientovaný na zákazníka
• Domluvíte se dobře anglicky a německy (min. B1) a nedělá vám problém domluvit se i po telefonu, němčina převážně písemně
• Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
• Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
• Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
• Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
• Domluvíte se dobře anglicky a německy (min. B1) a nedělá vám problém domluvit se i po telefonu, němčina převážně písemně
• Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
• Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
• Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
• Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4803746
Datum zveřejnění: 9.4.2024
2024-04-09
lokalita: Okres Tachov Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.