Branch Manager - Praha

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený manažer který umí vést tým k výsledkům? Pohybujete se v oblasti recruitmentu či HR a víte, jak rozvíjet úspěšnou pobočku?  
Hledáme dynamického Branch Managera, který převezme otěže naší pražské pobočky! Pokud máte zkušenosti s řízením týmu v personální agentuře nebo jste senior manažer se znalostí HR připravený na další krok, těšíme se na váš životopis!

Naše pražská pobočka se může pochlubit talentovaným týmem HR konzultantů a recruiterů a dlouhodobě dosahuje skvělých výsledků. Aktuálně hledáme zkušeného Branch Managera, který převezme vedení týmu, posílí spolupráci, podpoří motivaci a posune výkonnost pobočky na ještě vyšší úroveň. Součástí role bude i péče o stávající klienty, rozvoj obchodních příležitostí a akvizice nových, zajímavých zákazníků.
Výhodou pro tuto roli jsou zkušenosti z personální agentury, ideálně na pozici vedoucího nebo HR business partnera Pokud je máte, skvěle využijete své know-how při vedení a podpoře týmu na cestě k ambiciózním cílům. Není to však podmínka – důležité jsou vaše manažerské dovednosti, obchodní myšlení a schopnost inspirovat tým. Klíčová je proaktivita, schopnost motivovat kolegy a chuť neustále posouvat věci vpřed. 
Bez čeho se tedy neobejdete?
• Umíte motivovat tým a vést ho ke společným cílům.
• Máte skvělé mezilidské dovednosti a dokážete budovat silnou týmovou kulturu.
• Dokážete se na věci podívat v širších souvislostech a hledat nejlepší řešení.
• Zvládáte práci pod tlakem a řešení náročných situací vás nerozhodí.
• Jste obchodně aktivní a umíte využít příležitosti k růstu.
• A samozřejmě si poradíte i s administrativou, jako je reporting.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Motivační mzda + bonusyza splněné cíle.
Možnosti dalšího vzdělávání a osobního rozvoje.
⏳ Pružná pracovní doba + možnost home office.
Stravenky a příspěvek na penzijní připojištění.
️ Multisport karta pro aktivní odpočinek.
Přátelské a podporující pracovní prostředí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

✅ Vedení týmu konzultantů a recruiterů s cílem najít a přidělit ty nejlepší zaměstnance.
Podpora a rozvoj týmu, aby každý měl vše potřebné k úspěchu.
Sledování výkonu pobočky a aktivní kroky k jejímu růstu.
Obchodní drive – péče o stávající klienty i hledání nových příležitostí.
Tvorba náborových strategií a spolupráce s klíčovými klienty.
VŠ vzdělání.
Angličtina na úrovni pro obchodní jednání.
Řidičský průkaz – aktivní řízení je nutností.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 5043407  Datum zveřejnění: 26.3.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.