Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back Office Assistant s němčinou
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 55 000 Kč/měsíc
45 000 - 55 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti s administrativní podporou, baví vás organizace, práce s daty a komunikace napříč týmy?
Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant!
Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.
Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi
Příprava reportů, prezentací a korespondence
Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)
Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů
Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními
Správa kancelářských potřeb a evidence zásob
Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů
Další administrativní úkoly dle potřeby
Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant!
Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.
Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi
Příprava reportů, prezentací a korespondence
Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)
Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů
Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními
Správa kancelářských potřeb a evidence zásob
Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů
Další administrativní úkoly dle potřeby
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mzda: 45 000 – 55 000 Kč/měsíc brutto
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování
Výbava: Mobilní telefon + hardware
Pracovní režim: Hybridní práce
Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí
Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování
Výbava: Mobilní telefon + hardware
Pracovní režim: Hybridní práce
Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí
Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
✅ Min. 2 roky zkušeností na administrativní pozici (Back Office Assistant, Office Assistant, Assistant Manager)
✅ Výborné organizační a time management dovednosti
✅ Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy
✅ Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)
✅ Samostatnost i schopnost práce v týmu
✅ Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
✅ Vynikající čeština/ slovenština,
✅ Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2
✅ Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)
✅ Výborné organizační a time management dovednosti
✅ Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy
✅ Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)
✅ Samostatnost i schopnost práce v týmu
✅ Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
✅ Vynikající čeština/ slovenština,
✅ Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2
✅ Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 5082831
Datum zveřejnění: 22.5.2025
2025-05-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc