Vedoucí týmu zákaznického servisu
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
okres Tachov, Okres Tachov
okres Tachov, Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned/dohodou
Ihned/dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
55 000 - 60 000 Kč/měsíc
55 000 - 60 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme zkušeného vedoucího do oddělení zákaznického servisu, který se připojí k našemu přátelskému a rychle rostoucímu týmu .
V této roli povedete tým zákaznického servisu a zajistíte, že našim klientům poskytujeme tu nejlepší péči. Pokud jste přirozený lídr se zákaznicky orientovaným přístupem a schopností motivovat tým, možná hledáme právě vás!
• Vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu
• Nastavování a vyhodnocování KPI a efektivní organizace pracovních procesů v týmu
• Řešení složitějších dotazů a eskalací od zákazníků
• Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
• Zlepšování procesů a zkvalitňování zákaznické zkušenosti (např. využívání nástrojů s podporou AI)
• Školení nových členů týmu a podpora jejich profesního růstu
V této roli povedete tým zákaznického servisu a zajistíte, že našim klientům poskytujeme tu nejlepší péči. Pokud jste přirozený lídr se zákaznicky orientovaným přístupem a schopností motivovat tým, možná hledáme právě vás!
• Vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu
• Nastavování a vyhodnocování KPI a efektivní organizace pracovních procesů v týmu
• Řešení složitějších dotazů a eskalací od zákazníků
• Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
• Zlepšování procesů a zkvalitňování zákaznické zkušenosti (např. využívání nástrojů s podporou AI)
• Školení nových členů týmu a podpora jejich profesního růstu
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde denně aktivně využijete cizí jazyk
• Možnost občasné práce z domova
• Plat dle zkušeností a kvalifikace
• Práce na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občerstvení na pracovišti — káva, čaj, celodenní pitný režim a pravidelný přísun ovoce
• Přátelský mezinárodní tým a kolegové, kteří vás podpoří
• Neformální pracovní prostředí
• Firemní akce — vánoční večírky, letní grilování a mnoho dalšího
• Možnost občasné práce z domova
• Plat dle zkušeností a kvalifikace
• Práce na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občerstvení na pracovišti — káva, čaj, celodenní pitný režim a pravidelný přísun ovoce
• Přátelský mezinárodní tým a kolegové, kteří vás podpoří
• Neformální pracovní prostředí
• Firemní akce — vánoční večírky, letní grilování a mnoho dalšího
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Předchozí zkušenost s vedením týmu zákaznického servisu
• Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost řešit konflikty
• Silné organizační schopnosti a orientaci na výsledky
• Zkušenosti s CRM systémy a běžnými kancelářskými nástroji
• Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B2/C1); znalost dalšího jazyka je výhodou
• Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost řešit konflikty
• Silné organizační schopnosti a orientaci na výsledky
• Zkušenosti s CRM systémy a běžnými kancelářskými nástroji
• Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B2/C1); znalost dalšího jazyka je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
Kontakt
ID: 5095343
Datum zveřejnění: 9.6.2025
2025-06-09
lokalita: Okres Tachov Pozice: Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Vedoucí oddělení Společnost: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 55 000 Kč/měsíc