Obchodní ředitel - pro oddělení Design

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
po dohodě

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta – stabilní, ryze českou společnost, která patří ke špičce v oblasti designu, výroby a realizace retailových interiérů a POS řešení – hledáme zkušeného lídra na klíčovou pozici Obchodního ředitele pro divizi Design.

Máte obchodní tah na branku, umíte vést lidi, nastavovat strategii a zároveň se nebojíte jít „na dílnu“, protože víte, že obchod se nedělá od stolu, ale pro lidi a s lidmi?
Co na vás čeká: 
• Vedení dvou týmů – obchodně-projektových manažerů a sales manažerů (cca 10 lidí)
• Budování strategie a rozvoj obchodních příležitostí v oblasti retailových řešení a interiérové výroby
• Osobní zapojení do vybraných klíčových obchodních případů (cca 25 % času)
• Aktivní práce s P&L divize, motivací týmu, rozvojem lidí i spoluprací s výrobou a realizací
• Prostor k realizaci vlastních nápadů a posouvání firmy dál – vaše iniciativa bude vítaná i vyslyšená

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Atraktivní odměňovací a bonusový systém 
• Možnost být součástí firmy, která má jméno na trhu, kvalitní produkt a prostor pro další růst
• Neformální, ale profesionální prostředí a silné zázemí zkušeného týmu
• Přímý vliv na směřování divize a vlastní prostor pro rozhodování 
• Možnost růstu i přesah do strategického vedení celé firmy
Pokud Vás pozice zaujala, ozvěte se nám. Rádi Vás poznáme osobně. 
Víte o někom, pro koho by tato příležitost byla vhodná? Sdílejte a dejte jim vědět.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Zkušeného C-level obchodního lídra, který umí vést, ale také inspirovat a motivovat tým
• Někoho, kdo má strategické myšlení, obchodní nadhled, ale zároveň chuť být „hands-on“
• Člověka, který zná svět retailu, výroby a POS – ideálně z vlastní praxe
• Manažera, který je aktivní, dynamický a podnikavý, ale zároveň ví, že za úspěchem stojí dobře nastavené procesy, spolupráce a důvěra v týmu
• Ochotu být 3–4 dny v týdnu být v kontaktu s týmem v kanceláři i výrobě poblíž Českého Brodu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Marta Nesbitt
Tel.: +420 702 168 010
E-mail: poslat životopis
ID: 5108958  Datum zveřejnění: 28.6.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.