HR Manažer

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Cheb
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro mezinárodní výrobní společnost s moderním závodem v Chebu, hledáme zkušeného HR Manažera/ku, který/á převezme odpovědnost za kompletní agendu HR pro výrobní a logistický provoz v Chebu. Společnost je součástí globální skupiny, výroba je stabilní, firma roste, investuje a klade důraz na rozvoj lidí, efektivní procesy a kvalitní pracovní prostředí.

Hledáme osobnost, která dokáže spojit strategické řízení lidských zdrojů s každodenní operativou ve výrobním prostředí – partnera pro vedení závodu, který bude umět inspirovat, nastavovat procesy a rozvíjet HR tým.
Vaše klíčové odpovědnosti
• Kompletní HR agenda pro závod Cheb/Kynšperk – nábor, onboarding, rozvoj, odměňování, hodnocení výkonu, pracovně-právní záležitosti.
• Strategické partnerství s vedením závodu – plánování kapacit, rozvoj organizace, spolupráce na projektech a změnách.
• Vedení HR týmu (administrativa, mzdy, nábor) a spolupráce s regionálním HR EMEA.
• Reporting, KPI a rozpočty HR – příprava ročního plánu, sledování ukazatelů, podpora rozhodování vedení.
• Rozvoj lidí a kultury – školení, talent programy, engagement, komunikace se zaměstnanci, řešení podnětů a kolektivní agendy.
• Zajištění souladu s legislativou a standardy skupiny – pracovní právo, HRIS, interní procesy a dokumentace.
• Podpora hodnot a systému zlepšování – etický kodex, BOZP, QMS, EMS, Lean/Kaizen aktivity.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zázemí stabilní globální skupiny s dlouholetou tradicí a výrobní excelencí 
• Moderní areál v Parku Cheb s výbornou dopravní dostupností.
• Možnost aktivně ovlivňovat HR strategii závodu, přímý dopad na kulturu a výsledky týmu.
• Férový fixní plat + roční bonus, 25 dní dovolené, sick days, stravování/stravenky, příspěvky na dopravu a vzdělávání, další benefity dle interních zásad.
• Služební vůz i k soukromým účelům
• Flexibilní prostředí: převážně on-site ve výrobě (Cheb), příležitostné cestování a online komunikaci s EMEA. 

Zaujala Vás tato pracovní příležitost? Pošlete nám svůj životopis (v češtině nebo angličtině), rádi Vás poznáme osobně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho hledáme
• Praxe min. 5 let v HR ve výrobní společnosti – zkušenost z prostředí výroby nebo logistiky podmínkou.
• Znalost českého pracovního práva a HR procesů od A do Z.
• VŠ vzdělání (ideálně personalistika, ekonomie nebo právo).
• Zkušenost s náborem, hodnocením výkonu, odměňováním, vzděláváním a vedením lidí.
• Pokročilá znalost angličtiny (B2+) pro denní komunikaci s regionem a centrálou.
• Pokročilá práce s MS Office, výhodou znalost OKbase.
• Silné komunikační a vyjednávací schopnosti, schopnost pracovat samostatně i týmově.
• Hands-on přístup, důslednost, pečlivost, numerická zdatnost a orientace na výsledky.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Marta Nesbitt
Tel.: +420 702 168 010
E-mail: poslat životopis
ID: 5174920  Datum zveřejnění: 14.10.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.