Junior HR Administrátor/ka

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme spolehlivou, pečlivou a motivovanouosobnost, která se připojí k týmu našeho klienta – stabilní a dynamické mezinárodní společnosti.
Pokud vás baví HR administrativa,  pracovní právo, organizace procesů a práce s lidmi, je tato pozice právě pro vás.

Pozice je na groupové úrovni, budete tedy pracovat se zaměstnanci celé skupiny, a proto je diskrétnost a zodpovědný přístup k citlivým údajům naprosto klíčový.

Hledáme juniorní kandidáty nebo osoby se základní zkušeností v HR či office managementu, kteří chtějí růst a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.

• Příprava pracovněprávních dokumentů podle šablon.
• Organizace toku personálních dokumentů – příprava, tisk, zajištění podpisů, komunikace se zaměstnanci, distribuce a archivace dokumentů v ČR i zahraničí.
• Administrativní a organizační podpora HR oddělení na groupové úrovni, včetně úpravy šablon, správy a archivace dokumentů.
• Organizace schůzek a pracovních cest.
• Práce s HR softwarem.
• Příprava HR reportů, statistik a prezentací.
• Účast na HR projektech a podpora rozvoje personální agendy.
• Plnění dalších úkolů souvisejících s HR agendou podle pokynů nadřízených.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
• Moderní kanceláře v centru Prahy
• 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
• Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
• Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
• Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
• Plně hrazenou MultiSport kartu
• Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
• Teambuildingy a zaměstnanecké akce
• Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
• Pracovní doba je 8:30 - 17:30
• Možnost přiležitostních home office 
• Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme na spolupráci!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Vysokoškolské vzděláníekonomického nebo právního zaměření.
• Základní zkušenosti s HR administrativou nebo office managementem.
• Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
• Diskrétnost a zodpovědný přístuppři práci s citlivými údaji zaměstnanců.
• Dobrá znalost práce sMS Officea schopnost práce s HR softwarem.
• Komunikativní znalost angličtiny.
• Ochota učit se, aktivně se zapojovat do projektů a rozvíjet HR dovednosti.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Inna Hottmar
Tel.: +420727915319
E-mail: poslat životopis
ID: 5184499  Datum zveřejnění: 30.10.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.