Temporary Teamleader

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Praha, Česko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihned
Mzdové podmienky (brutto)
40 000,- KČ a víc, záleží na znalostech a zkušenostech kandidáta, věc dohody

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví tě práce s lidmi, nevadí ti administrativa, máš už něco za sebou a rád/ -a by jsi se posunul/-a dál? Hledáme nového člena týmu, který nám pomůže pečovat o naše klienty tak, aby se měli jako v bavlnce. Tvou hlavní náplní práce bude zodpovědnost za Temporary oddělení včetně starostlivosti o tým.

Co tě u nás čeká:
Zodpovědnost za divizi
• Zabezpečení operativního chodu přidělených projektů a koordinátorů,
• Dohlížení na plnění všech operativních úloh přidělených projektů a koordinátorů,
• Sledování legislativních změn v Zákoníku práce, Zákoně o zaměstnanosti a dalších souvisejících předpisů.

Zodpovědnost za zaměstnance
• Řízení, koordinace a motivace členů divize,
• Zadávání pracovních úkolů ostatním členům divize a kontrola jejich plnění.

Zodpovědnost za projekt / klienty
• Komunikace s klientem na realizační úrovni,
• Komunikace s klientem ohledně výběrových řízení,
• Vypracování pracovně-právní dokumentace – pracovní smlouvy, dohody, dodatky, ukončení v souladu s platnou legislativou,
• Denní reporting pro mzdovou účetní – nahlášení nástupů, výstupu a změn a úplných a správných údajů zaměstnanců,
• Zabezpečení podpisů pracovně-právní dokumentace ze strany zaměstnanců.

Zamestnanecké výhody, benefity

Co nabízíme:
• Zajímavé platové ohodnocení + odměny
• Auto i na soukromé účely
• Stravenky v hodnotě 101 Kč
• Home office
• Flexibilní pracovní dobu
• Kancelář hned na metru A (Náměstí Míru)

Informácie o výberovom konaní

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost HRQ CZ s. r .o, sídlem náměstí Míru 820/9, Praha, 120 00 1289/7, Praha 2, aby zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Jsme personálně-konzultační společnost s mezinárodním působením. Naším cílem je přicházet s komplexními řešeními v oblasti lidských zdrojů, které zvyšují konkurenceschopnost klienta s přihlížením na potřeby zaměstnanců. Jsme specialisté v oblasti personálního leasingu, náboru zaměstnanců, HR poradenství, outsourcingu služeb a vzdělávání.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Co by ti nemělo chybět?
• Zájem o oblast HR a aktuální náborové trendy,
• Velmi dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup,
• Nebát se zodpovědnosti,
• Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Komunikativní znalost angličtiny (mírně pokročilá úroveň),
• ŘP sk. B (aktivní řidič),
• Zkušenost s Temporary / staffingem minimálně 2 roky.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3590737  Datum zveřejnění: 31.1.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40 000,- KČ a víc, záleží na znalostech a zkušenostech kandidáta, věc dohody