Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back office supervizor
HyperMedia, a.s.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 50 000 Kč/měsíc
25 000 - 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak bude vypadat tvoje náplň práce?
- Vedení, motivace a rozvoj týmu pracovníků zákaznické podpory a administrátorek.
- Kontrolní činnost a následné zpětné vazby.
- Náslechy, hodnocení a zpětné vazby k hovorům.
- Kooperace na výběru, adaptaci a školení nových členů týmu.
- Poskytování zákaznického servisu a řešení nestandardních a složitějších případů, prostřednictvím telefonické a e-mailové komunikace.
- Hledání optimálních strategických řešení.
- Odpovědnost, za reklamační procesy.
- Reporting činnosti oddělení.
- Vedení, motivace a rozvoj týmu pracovníků zákaznické podpory a administrátorek.
- Kontrolní činnost a následné zpětné vazby.
- Náslechy, hodnocení a zpětné vazby k hovorům.
- Kooperace na výběru, adaptaci a školení nových členů týmu.
- Poskytování zákaznického servisu a řešení nestandardních a složitějších případů, prostřednictvím telefonické a e-mailové komunikace.
- Hledání optimálních strategických řešení.
- Odpovědnost, za reklamační procesy.
- Reporting činnosti oddělení.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co tě čeká, za dobře odvedenou práci?
- Zajímavá fixní mzda s bonusovou složkou, závislou na výsledcích svěřeného týmu.
- Částečně flexibilní pracovní doba, smlouva na dobu neurčitou.
- Prostor pro seberealizaci a získávání nových vědomostí.
- Benefitní systém formou Cafeterie v hodnotě až 22.000Kč / rok, který lze čerpat na dovolené, wellness pobyty, zážitky, gastro, sport, kulturu a mnoho dalšího…
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Sick days.
- Zajímavá fixní mzda s bonusovou složkou, závislou na výsledcích svěřeného týmu.
- Částečně flexibilní pracovní doba, smlouva na dobu neurčitou.
- Prostor pro seberealizaci a získávání nových vědomostí.
- Benefitní systém formou Cafeterie v hodnotě až 22.000Kč / rok, který lze čerpat na dovolené, wellness pobyty, zážitky, gastro, sport, kulturu a mnoho dalšího…
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Sick days.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Bez jakých vlastností neuspěješ?
- Musíš mít min. SŠ s maturitou, praxe v oblasti zákaznického servisu, je velkou výhodou.
- Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni, schopnost argumentace.
- Řada našich klientů, jsou cizinci, komunikace v AJ bude tedy velkou výhodou.
- Všeobecný přehled.
- Schopnost vedení pracovního týmu, samostatnost a odpovědnost.
- Zkušenost s nastavováním procesů výhodou.
- Musíš mít min. SŠ s maturitou, praxe v oblasti zákaznického servisu, je velkou výhodou.
- Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni, schopnost argumentace.
- Řada našich klientů, jsou cizinci, komunikace v AJ bude tedy velkou výhodou.
- Všeobecný přehled.
- Schopnost vedení pracovního týmu, samostatnost a odpovědnost.
- Zkušenost s nastavováním procesů výhodou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Výrobní společnost.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3752198
Datum zveřejnění: 2.9.2019
2019-09-02
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra Společnost: HyperMedia, a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000 - 50 000 Kč/měsíc