Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales representative
Ing. LADISLAV KRULICH - La - Bohéme
Místo práce
Závěrka 4, Praha
Závěrka 4, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
IHNED
IHNED
Mzdové podmínky (brutto)
DOHODOU
DOHODOU
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
HLEDÁME POSILU DO TEAMU.
SALES REPRESENTATIVE - se znalostí ŠPANĚLŠTINY/ANGLIČTINY, další jazykové znalosti vítány
• samostatný obchodní referent , který zodpovídá za jednotlivé partnery ( tzn. pravidelný kontakt , zpracování rezervací, kontrola realizace, fakturace , platby )
• komunikace se zákazníkem a vytvoření konkrétní nabídky a příprava dílčích klientských smluv na potvrzenou akci
• samostatné zabezpečení průběhu realizace akcí ( rezervace ubytování, dopravy, průvodcovských služeb, kulturních akcí....atd. )
• osobní účast na samotné akci ( kontrola servisů a eventuelní řešení problémů )
• samostatná fakturace partnerům, včetně vyřizování reklamací partnerů
• samostatná kontrola přijatých faktur, včetně kompletního vyřízení případné reklamace
• konzultační činnost s jednotlivými obchodními representanty na svých odděleních
• vytváření databáze svých klientů a následné předávání těchto kontaktů Product a Project manažerovi k zavedení těchto klientů do databáze La Bohéme, pravidelná aktualizace těchto kontaktů
• nástup možný IHNED
• finanční ohodnocení dohodou
• požadujeme SŠ/VŠ vzdělání, praxe v cestovní kanceláři vítána
• vyžadujeme samostatný a zodpovědný přístup k práci, flexibilitu, pečlivost, příjemné a profesionální vystupování, loajalitu
CV prosím zasílejte na [email protected]
SALES REPRESENTATIVE - se znalostí ŠPANĚLŠTINY/ANGLIČTINY, další jazykové znalosti vítány
• samostatný obchodní referent , který zodpovídá za jednotlivé partnery ( tzn. pravidelný kontakt , zpracování rezervací, kontrola realizace, fakturace , platby )
• komunikace se zákazníkem a vytvoření konkrétní nabídky a příprava dílčích klientských smluv na potvrzenou akci
• samostatné zabezpečení průběhu realizace akcí ( rezervace ubytování, dopravy, průvodcovských služeb, kulturních akcí....atd. )
• osobní účast na samotné akci ( kontrola servisů a eventuelní řešení problémů )
• samostatná fakturace partnerům, včetně vyřizování reklamací partnerů
• samostatná kontrola přijatých faktur, včetně kompletního vyřízení případné reklamace
• konzultační činnost s jednotlivými obchodními representanty na svých odděleních
• vytváření databáze svých klientů a následné předávání těchto kontaktů Product a Project manažerovi k zavedení těchto klientů do databáze La Bohéme, pravidelná aktualizace těchto kontaktů
• nástup možný IHNED
• finanční ohodnocení dohodou
• požadujeme SŠ/VŠ vzdělání, praxe v cestovní kanceláři vítána
• vyžadujeme samostatný a zodpovědný přístup k práci, flexibilitu, pečlivost, příjemné a profesionální vystupování, loajalitu
CV prosím zasílejte na [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Španělský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
www.la-boheme.cz
Počet zaměstnanců
20-24 zaměstnanců
ID: 2727767
Datum zveřejnění: 20.9.2016
2016-09-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Ing. LADISLAV KRULICH - La - Bohéme
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: DOHODOU