Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Manager Pro Česko a Slovensko
INNIO je nadnárodní společnost, která se zabývá výrobou plynových motorů a jejich servisem. Se svými produktovými značkami Jenbacher a Waukesha a digitální platformou myPlant nabízí energetická řešení pro současnost i budoucnosti ve více než 100 zemích, čímž zlepšuje kvalitu života nezpočtu lidí. Chcete svou prací něco změnit? Připojte k našemu týmu!
Preferovaná lokalita: Brno nebo okolí Brna
Kancelář firmy: Holandská, Brno
Pro naši společnost INNIO Jenbacher Czechia hledáme manažera zákaznického servisu, který bude udržovat a prohlubovat dobré vztahy s našimi zákazniky v Česku a na Slovensku. Jedná se o pozici se zaměřením na zajištění spokojenosti zákazníků se servisem plynových motorů Jenbacher, plnění smluvních závazků a maximalizaci objemu a marže pro nabídku služeb INNIO.
Mezi klíčové role patří znalost zákazníků a smluv, řešení požadavků spojených se zákazníkem, úzká spolupráce se servisním týmem, spolupráce s dalšími odděleními napříč společností (service sales, finance, legal, billing, accounting, atd.)
Co budou Vaše úkoly:
- Kontaktní a klíčová funkce pro všechny zákazníky v Česku a na Slovensku
- Zajištění spokojenosti zákazníků a včasné řešení jejich problémů
- Podpora servisního týmu v každodenním provozu v Česku a na Slovensku
- Odpovědnost za servisní smlouvy pro určené zákazníky
- Zodpovědnost za plnění objednávek smluvních a nesmluvních zákazníků
- Spolupráce s obchodním týmem v rozhodování o nabídkách
- Podpora a kontrola včasné fakturace a vymáhání pohledávek
- Dosažení stanovených obchodních výsledků, forecasting ve spolupráci s finančním oddělením
- Zvýšení spokojenosti zákazníků a produktivity, kontrola nákladů a včasných dodávek
- Identifikace zákaznických potřeb a pomoc při vývoji úspěšných strategií zaměřených na zákaznickou spokojenost
- Manažerské jednání v plnění smluv pro komplexní servisní zakázky od nabídky až po realizaci
- Technická a administrativní podpora a koordinace všech oprav, úprav, odstávek a uvedení do provozu
Kvalifikace / požadavky:
- Obchodní a/nebo technické vzdělání (např. bakalář)
- Obchodní a/nebo technické znalosti získané praxí, nejlépe v oblasti zákaznický servis, servis, obchod, apod.
- Vysoce rozvinuté dovednosti a odborné znalosti v oblasti interakce se zákazníky, projednávání a proaktivního řešení problémů
- Profesní, projektové a vůdčí zkušenosti
- Dobré komunikační schopnosti a schopnosti plnit cíle, porozumění KPI
- Schopnost stanovit priority a vyrovnat se s tlakem
- Ochota cestovat
- Flexibilita, multitasking, smysl pro organizaci/strukturu
- Ochota učit se novým věcem
- Schopnost budovat a udržovat vztahy s interními a externími zúčastněnými stranami
- Schopnost profesionálně spolupracovat s týmy napříč funkcemi a řízení více priorit
- Znalost anglického jazyka (ústní, písemná) alespoň na úrovni B
Co Vám nabízíme:
- Notebook, mobilní telefon, příslušenství
- Služební vozidlo i pro soukromé užívání
- Konkurenceschopný platový balíček
- Inovativní a mezinárodní pracovní prostředí
- Dobré pracovní podmínky s rozmanitými aktivitami
- Mezinárodní, vyškolený, spolehlivý a přátelský tým
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Možnost práce z domu (po zaškolení)
- Penzijní připojištění
- Životní pojištění
- Program odměn
- Příspěvek na volnočasové aktivity
- 5 dnů dovolené navíc