Technická podpora (wireless produkty)

ITjobs, s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- poskytování 2nd level podpory pro wireless produkty (zákazníkům, koncovým uživatelům, strategickým partnerům)
- zdokumentování a charakterizování problému a zodpovědnost za jeho vyřešení
- koordinace technických zdrojů napříč týmy
- udržování znalostní databáze, práce se CRM systémem a jeho aktualizace
- úzká komunikace s ostatními odděleními v rámci společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- široká nabídka zaměstnaneckých výhod: jazykové kurzy (více jazyků), penzijní připojištění, životní pojištění, týden dovolené navíc, nadstandardní firemní zázemí, příspěvek na stravování Flexi Pass a další

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Pokud bychom se do 10 dnů neozvali, bohužel jste nepostoupil/a do užšího výběrového kola. Vyrozumění o neúspěchu nerozesíláme, můžete se ale samozřejmě informovat telefonicky.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Mezinárodní telekomunikační společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Praxe na pozici/v oblasti

praxe z prostředí call centra (nejlépe jako technická podpora)

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- dobrý technický background (operační systémy, networking)
- znalost OS Linux na administrátorské úrovni (RHEL či CentOS)
- znalost RF a bezdrátových technologií
- výhodou certifikace Microsoft, Cisco, A+ atd.
- pokročilá znalost AJ
- alespoň 1 - 2 roky praxe z prostředí call centra (nejlépe jako technická podpora)
- zkušenost s instalací a poskytováním podpory pro LAN/WAN
- VŠ nebo SŠ vzdělání
- velmi dobré komunikativní dovednosti, schopnost efektivně řešit problémy, aktivní a pozitivní přístup, dobrý time management, schopnost samostatné práce, prozákaznický přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 1306665  Datum zveřejnění: 4.9.2012