Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant/ka HR systému
ITjobs, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaší náplní práce bude:
- počáteční zaškolení na hlavní produkt - mzdový systém
- poskytovat konzultace k produktům (telefonicky či vzdáleně)
- řešit zákaznické požadavky na systém (customizace produktů)
- školit zákazníky a prezentovat produkty firmy na různých seminářích
- podílet se na implementačních projektech a jejich realizaci
- spolupracovat se systémovými konzultanty
- počáteční zaškolení na hlavní produkt - mzdový systém
- poskytovat konzultace k produktům (telefonicky či vzdáleně)
- řešit zákaznické požadavky na systém (customizace produktů)
- školit zákazníky a prezentovat produkty firmy na různých seminářích
- podílet se na implementačních projektech a jejich realizaci
- spolupracovat se systémovými konzultanty
Zaměstnanecké výhody, benefity
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- benefity: příspěvky na stravování, pružná pracovní doba, sickday, možnost částečné práce z domu, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy
- systém Cafetérie s Vaším výběrem volnočasových zážitků (sport, kultura, cestování, zdraví, vzdělání) a interních benefitů (penzijní připojištění, firemní půjčky, firemní zájezdy do Rakouska na kola a na lyže)
- další: bezproblémové parkování u firmy, příjemné pracovní prostředí, podpora vzdělávání a osobního a profesního růstu, stabilita zavedené společnosti, rovnováha mezi soukromým a profesním životem, interní vzdělávání formou webinářů
- benefity: příspěvky na stravování, pružná pracovní doba, sickday, možnost částečné práce z domu, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy
- systém Cafetérie s Vaším výběrem volnočasových zážitků (sport, kultura, cestování, zdraví, vzdělání) a interních benefitů (penzijní připojištění, firemní půjčky, firemní zájezdy do Rakouska na kola a na lyže)
- další: bezproblémové parkování u firmy, příjemné pracovní prostředí, podpora vzdělávání a osobního a profesního růstu, stabilita zavedené společnosti, rovnováha mezi soukromým a profesním životem, interní vzdělávání formou webinářů
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Stabilní česká SW společnost zabývající se vývojem informačních systémů pro oblast ekonomiky, řízení lidských zdrojů či logistiky.
Stabilní česká SW společnost zabývající se vývojem informačních systémů pro oblast ekonomiky, řízení lidských zdrojů či logistiky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost mzdové problematiky a pracovního práva v ČR
- znalost MS Office
- alespoň pasivní znalost AJ
- ideální jsou zkušenosti na podobné pozici, např. se zákaznickou či aplikační podporou nějakého HR nebo ERP systému
- výhodou zkušenosti s počítáním výplat či z oblasti personalistiky
- VŠ vzdělání ekonomického či technického směru (min. Bc. stupeň)
- pozice je vhodná i pro šikovné VŠ absolventy s kratší praxí (šikovné absolventy zaškolí, zkušené profesionály ocení)
- logické a analytické myšlení, schopnost samostatně pracovat, dobré komunikační schopnosti a vstřícnost, proaktivita, prozákaznický přístup, stabilita
- výhodou ŘP sk. B (občasné služební cesty k zákazníkům)
- znalost MS Office
- alespoň pasivní znalost AJ
- ideální jsou zkušenosti na podobné pozici, např. se zákaznickou či aplikační podporou nějakého HR nebo ERP systému
- výhodou zkušenosti s počítáním výplat či z oblasti personalistiky
- VŠ vzdělání ekonomického či technického směru (min. Bc. stupeň)
- pozice je vhodná i pro šikovné VŠ absolventy s kratší praxí (šikovné absolventy zaškolí, zkušené profesionály ocení)
- logické a analytické myšlení, schopnost samostatně pracovat, dobré komunikační schopnosti a vstřícnost, proaktivita, prozákaznický přístup, stabilita
- výhodou ŘP sk. B (občasné služební cesty k zákazníkům)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3653357
Datum zveřejnění: 9.1.2020
2020-01-09
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, IT konzultant, Specialista technické podpory/IT, Systémový inženýr Společnost: ITjobs, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc