Reagujte bez životopisu
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu (pro juniory!)
ITjobs, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici budete:
- poskytovat zákaznickou podporu na SAP projektu
- mít na starosti prvotní kontakt s uživateli, příjem požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
- spravovat zákaznické požadavky v systému
- monitorovat stav řešení požadavků, komunikovat směrem k zákazníkům
- jedná se o netechnickou pozici zaměřenou spíše na administrativu
- poskytovat zákaznickou podporu na SAP projektu
- mít na starosti prvotní kontakt s uživateli, příjem požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
- spravovat zákaznické požadavky v systému
- monitorovat stav řešení požadavků, komunikovat směrem k zákazníkům
- jedná se o netechnickou pozici zaměřenou spíše na administrativu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr na plný úvazek
- mezi benefity patří stravenky, mobil, notebook, zaškolení, další vzdělávání u SAP ČR, možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace
- práce přímo v centru Prahy (Václavské náměstí)
- mezi benefity patří stravenky, mobil, notebook, zaškolení, další vzdělávání u SAP ČR, možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace
- práce přímo v centru Prahy (Václavské náměstí)
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Česká společnost, která je partnerem SAP ČR.
Česká společnost, která je partnerem SAP ČR.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- dobrá znalost práce v MS Office
- dobrá uživatelská znalost MS Windows
- perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- AJ alespoň na pasivní úrovni
- SŠ vzdělání
- výhodou zkušenosti na pozici helpdesk
- pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s požadovanými znalostmi
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
- schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, samostatný a zodpovědný přístup k práci
- dobrá uživatelská znalost MS Windows
- perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- AJ alespoň na pasivní úrovni
- SŠ vzdělání
- výhodou zkušenosti na pozici helpdesk
- pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s požadovanými znalostmi
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
- schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, samostatný a zodpovědný přístup k práci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3787319
Datum zveřejnění: 20.11.2019
2019-11-20
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: ITjobs, s.r.o.