Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista podpory projede - Retail
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste typ, který rád řeší úkoly a odměnou vám je zadostiučinění, že jste kolegům či zákazníkům pomohl/a? Chcete mít práci, která vyžaduje organizační schopnosti, empatii a pečlivost? Mluvíte anglicky a chcete jazyk v práci používat? Pak nám napište a můžeme se sejít.
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Specialista podpory prodeje s angličtinou"
Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně, odpovídat na dotazy zákazníků, informovat pobočky o obchodních změnách a nových nastaveních.
Popis činnosti:
- komunikace s 35 prodejnami v ČR, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis - zpracování zákaznických stížností, pochval a podnětů, které Vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení
- administrativní podpora obchodního oddělení
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, reklamace, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti
Nabízíme:
- nadstandardní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou, HPP
Budeme se těšit na vaše životopisy.
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Specialista podpory prodeje s angličtinou"
Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně, odpovídat na dotazy zákazníků, informovat pobočky o obchodních změnách a nových nastaveních.
Popis činnosti:
- komunikace s 35 prodejnami v ČR, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis - zpracování zákaznických stížností, pochval a podnětů, které Vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení
- administrativní podpora obchodního oddělení
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, reklamace, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti
Nabízíme:
- nadstandardní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou, HPP
Budeme se těšit na vaše životopisy.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Maloobchodní řetězec prodávající non-food zboží.
Maloobchodní řetězec prodávající non-food zboží.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3130981
Datum zveřejnění: 13.7.2017
2017-07-13
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: JOBSTART, s.r.o.