Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí týmu - skladová/ý účetní
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, silnou obchodní společnost spadající do mezinárodní skupiny působící ve více než 40 zemích světa, hledáme kandidáty na pozici skladová účetní - vedoucí týmu.
Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti kontrolu ocenění skladových zásob, vkládání faktur do interního systému a správu nových smluv s dodavateli. Bude komunikovat s účetním oddělením, oddělením controllingu a oblastními manažery. Vybraný kandidát/vybraná kandidátka bude vést pětičlenný tým.
Náplň práce:
- Zakládání nových nákupních kontraktů a změn cen do systému
- Kontrola ocenění skladových zásob ve spolupráci s oddělením controlingu
- Procesování faktur za dodávky zboží na pobočky, za přepravu a ostatní nákladové faktury
- Údržba dat o dodávkách na pobočky a zákazníkům (nakládky z terminálu vs. dodávky)
- Komunikace s oblastními manažery a vedoucími poboček
- Spolupráce na zefektivnění procesu měsíční účetní uzávěrky zásob (cenová dorovnání, převody a úpravy skladových zásob) spolu s vytvářením kontrolních reportů
- Vedení týmu a koordinace práce členů týmu.
Vhodný kandidát:
- SŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti z pozice skladové účetní
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- Anglický jazyk na úrovni B1 a vyšší
- Znalost systému SAP výhodou
- Zákaznický přístup a orientace na výsledek
- Komunikativnost, pečlivost, loajálnost, spolehlivost a flexibilita
- Schopnost práce v týmu
- Schopnost samostatně se rozhodovat
- Silné organizační schopnosti
- Ochota a schopnost učit se novým věcem
Klient nabízí:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Výborně dostupnou lokalitu pracoviště v centru Prahy (metro, tramvaj)
První pracovní smlouva je na dobu určitou 1 rok, jde o vnitrofiremní standard. Po prvním roce dochází k prodloužení.
Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti kontrolu ocenění skladových zásob, vkládání faktur do interního systému a správu nových smluv s dodavateli. Bude komunikovat s účetním oddělením, oddělením controllingu a oblastními manažery. Vybraný kandidát/vybraná kandidátka bude vést pětičlenný tým.
Náplň práce:
- Zakládání nových nákupních kontraktů a změn cen do systému
- Kontrola ocenění skladových zásob ve spolupráci s oddělením controlingu
- Procesování faktur za dodávky zboží na pobočky, za přepravu a ostatní nákladové faktury
- Údržba dat o dodávkách na pobočky a zákazníkům (nakládky z terminálu vs. dodávky)
- Komunikace s oblastními manažery a vedoucími poboček
- Spolupráce na zefektivnění procesu měsíční účetní uzávěrky zásob (cenová dorovnání, převody a úpravy skladových zásob) spolu s vytvářením kontrolních reportů
- Vedení týmu a koordinace práce členů týmu.
Vhodný kandidát:
- SŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti z pozice skladové účetní
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- Anglický jazyk na úrovni B1 a vyšší
- Znalost systému SAP výhodou
- Zákaznický přístup a orientace na výsledek
- Komunikativnost, pečlivost, loajálnost, spolehlivost a flexibilita
- Schopnost práce v týmu
- Schopnost samostatně se rozhodovat
- Silné organizační schopnosti
- Ochota a schopnost učit se novým věcem
Klient nabízí:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Výborně dostupnou lokalitu pracoviště v centru Prahy (metro, tramvaj)
První pracovní smlouva je na dobu určitou 1 rok, jde o vnitrofiremní standard. Po prvním roce dochází k prodloužení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Plýnarenská a ropná značka
Plýnarenská a ropná značka
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3192756
Datum zveřejnění: 20.9.2017
2017-09-20
lokalita: Praha Pozice: Ekonom, Fakturant, Účetní Společnost: JOBSTART, s.r.o.