Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek s jazyky (NJ, FJ, IT, ŠJ, RU, PL)
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme 5 kandidátů na 5 pozic:
"Koordinátor zakázek s anglickým a ruským jazykem"
"Koordinátor zakázek s češtinou a polským jazykem"
"Koordinátor zakázek s německým jazykem"
"Koordinátor zakázek s francouzským jazykem"
"Koordinátor zakázek s italským a španělským jazykem"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z konkrétních regionů
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost požadovaného jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), na každé pozici je nutná znalost AJ - B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
"Koordinátor zakázek s anglickým a ruským jazykem"
"Koordinátor zakázek s češtinou a polským jazykem"
"Koordinátor zakázek s německým jazykem"
"Koordinátor zakázek s francouzským jazykem"
"Koordinátor zakázek s italským a španělským jazykem"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů z konkrétních regionů
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost požadovaného jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1), na každé pozici je nutná znalost AJ - B2
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
V případě zájmu pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Ruský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3204583
Datum zveřejnění: 3.10.2017
2017-10-03
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.