Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Regionální Specialista výrobků a služeb - FMCG
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj
Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete práci, která vás bude bavit? Rád/a školíte? Nebaví vás sedět celý den v kanceláři? Máte zkušenost z retailu a víte, co to je třeba merchandising? Máte cit pro detail a smysl pro pořádek?
Pozice Regionálního specialisty produktů a služeb (oblast FMCG - potraviny, káva, gastro) je nejen o dosahování výsledků, ale také o rozvíjení lidí a kreativním přístupu.
Klient hledá především proaktivního člověka, který dokáže přinášet a realizovat nové nápady. Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti pobočkovou síť v regionu Morava z pohledu zajištění a udržení provozního standardu a kvality směrem k zákazníkům. Pomocí akčních plánů, které si sám/sama sestaví na základě analýzy stávající situace na pobočkách, bude dosahovat stanovené cíle. Regionální specialista produktů a služeb působí nejen jako lektor a mentor pro personál a vedoucí poboček, ale také jako důležité propojení District Managerů, kteří jsou v terénu a dohlížejí na prodejní síť, a kolegů v kanceláři, kteří určují jaké služby a produkty se na pobočkách budou prodávat.
Náplň práce:
- Realizovat školení na témata v následujících oblastech - HACCP, zbožíznalství, prodejní techniky
- Spolupracovat při uvádění nových produktů na trh, jejich propagaci a zavádění změn
- Zajišťovat úpravy obchodů podle lokálních potřeb
- Dbát na dodržování HACCP, firemních norem a obchodní etiky
- Analyzovat výkony jednotlivých obchodů a navrhovat konkrétní akční plány pro plnění cílů
- Monitorovat tržní trendy a sdílet znalosti s ostatními kolegy
- Poskytovat poradenství a kontrolu při zavádění plánogramů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání v kombinaci se zkušeností z obdobné pozice
- Pokročilou znalost MS Office
- AJ B2 a vyšší, ČJ rodilá
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost samostatné práce
- Ochota cestovat
- Vysoká úroveň iniciativy a angažovanosti
- Schopnost a chuť rozvíjet druhé
- Organizační dovednosti
- Nadšení do práce
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC, služební vůz
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
Bydliště kandidáta ideálně v regionu Morava, možné je i dojíždění z východních Čech.
Pozice Regionálního specialisty produktů a služeb (oblast FMCG - potraviny, káva, gastro) je nejen o dosahování výsledků, ale také o rozvíjení lidí a kreativním přístupu.
Klient hledá především proaktivního člověka, který dokáže přinášet a realizovat nové nápady. Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti pobočkovou síť v regionu Morava z pohledu zajištění a udržení provozního standardu a kvality směrem k zákazníkům. Pomocí akčních plánů, které si sám/sama sestaví na základě analýzy stávající situace na pobočkách, bude dosahovat stanovené cíle. Regionální specialista produktů a služeb působí nejen jako lektor a mentor pro personál a vedoucí poboček, ale také jako důležité propojení District Managerů, kteří jsou v terénu a dohlížejí na prodejní síť, a kolegů v kanceláři, kteří určují jaké služby a produkty se na pobočkách budou prodávat.
Náplň práce:
- Realizovat školení na témata v následujících oblastech - HACCP, zbožíznalství, prodejní techniky
- Spolupracovat při uvádění nových produktů na trh, jejich propagaci a zavádění změn
- Zajišťovat úpravy obchodů podle lokálních potřeb
- Dbát na dodržování HACCP, firemních norem a obchodní etiky
- Analyzovat výkony jednotlivých obchodů a navrhovat konkrétní akční plány pro plnění cílů
- Monitorovat tržní trendy a sdílet znalosti s ostatními kolegy
- Poskytovat poradenství a kontrolu při zavádění plánogramů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání v kombinaci se zkušeností z obdobné pozice
- Pokročilou znalost MS Office
- AJ B2 a vyšší, ČJ rodilá
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost samostatné práce
- Ochota cestovat
- Vysoká úroveň iniciativy a angažovanosti
- Schopnost a chuť rozvíjet druhé
- Organizační dovednosti
- Nadšení do práce
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC, služební vůz
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
Bydliště kandidáta ideálně v regionu Morava, možné je i dojíždění z východních Čech.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Nadnárodní skupina se stovkami poboček v ČR a téměř 30.000 zaměstnanci celosvětově.
Nadnárodní skupina se stovkami poboček v ČR a téměř 30.000 zaměstnanci celosvětově.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3210949
Datum zveřejnění: 10.10.2017
2017-10-10
lokalita: Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj Pozice: Lektor, školitel, Regionální / Oblastní manažer, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: JOBSTART, s.r.o.