Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales coordinator with German – internationl hotel business
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Sales coordinator with German – internationl hotel business
Naším klientem je americká společnost, která je zároveň největší cestovní agenturou na světě. Zaměstnává přes 10 000 lidí v moderních, luxusních Share Service Centrech po celém světě. Pyšní se nejen krásnými prostory, ale i multikulturním prostředím a především oblíbenosti mezi „multilanguage people“ .
V současné chvíli otevírá nové „multilanguage“ oddělení a hledá kandidáty na pozice Sales coordinators with German. Pozice je vhodná jak pro juniorní tak seniorní kandidáty! Pokud mluvíte výborně německy, nebojíte se mluvit a zajímá Vás práce v mezinárodním prostředí pak čtěte dále.
Náplň práce:
• Sledování produktů u již nasmlouvaných partnerů společnosti a zajištění jejich konkurence schopnosti (neděláte akvizice).
• Najít vhodná řešení a doporučení pro konkrétní hotel, jak se lépe prezentovat na stránkách, zajistit propagační materiály a přístupy na lepší prodejní kanály.
• Poradenství, prezentace a doporučení nových produktů
• Úzká spolupráce s marketingovým oddělením, poradenství ohledně lepší možnosti prodejů, atraktivnosti produktů apod.
Ideální kandidát:
• je schopen využívat na denní bázi jazyky, které ovládá (v současné chvíli hledáme německý jazyk)
• mluví velmi dobře anglicky (úroveň B2 je dostačující)
• má zkušenosti z hotelového prostředí (Concierge, sales, key account…)
• vyhovuje mu multikulturní prostředí, práce v týmech, kde pracují převážně cizinci
• je přátelský, usměvavý – prostě „open and friendly“ chce začít kariéru v mezinárodním prostředí, s možností rychlého růstu a relokace v rámci celého světa
• má již nějakou pracovní zkušenost (může být dlouhodobá brigáda při studiu apod.)
• zkušenosti z nadnárodního prostředí nebo hotelových řetězců jsou velkou výhodou!!
Bližší informace o přesné náplni práce Vám rádi upřesníme na osobní schůzce.
Nabízíme:
• práce na FULL time, ale flexibilní pracovní doba.
• mezinárodní prostředí, denní využití jazyků, kariérní růst, skvělý tým lidí z celého světa
• smlouva na dobu neurčitou, nejedná se o práci na projektech
• platové ohodnocení dle zkušeností od 40 000Kč + široká škála nadstandardních benefitů ( příspěvky na sport, kulturu, soukromá zdravotní péče, roční opencard, slevy na služby společnosti – vhodné zejména pro ty, kdo rádi cestují po celém světě; apod.)
Nástup: IHNED!
Naším klientem je americká společnost, která je zároveň největší cestovní agenturou na světě. Zaměstnává přes 10 000 lidí v moderních, luxusních Share Service Centrech po celém světě. Pyšní se nejen krásnými prostory, ale i multikulturním prostředím a především oblíbenosti mezi „multilanguage people“ .
V současné chvíli otevírá nové „multilanguage“ oddělení a hledá kandidáty na pozice Sales coordinators with German. Pozice je vhodná jak pro juniorní tak seniorní kandidáty! Pokud mluvíte výborně německy, nebojíte se mluvit a zajímá Vás práce v mezinárodním prostředí pak čtěte dále.
Náplň práce:
• Sledování produktů u již nasmlouvaných partnerů společnosti a zajištění jejich konkurence schopnosti (neděláte akvizice).
• Najít vhodná řešení a doporučení pro konkrétní hotel, jak se lépe prezentovat na stránkách, zajistit propagační materiály a přístupy na lepší prodejní kanály.
• Poradenství, prezentace a doporučení nových produktů
• Úzká spolupráce s marketingovým oddělením, poradenství ohledně lepší možnosti prodejů, atraktivnosti produktů apod.
Ideální kandidát:
• je schopen využívat na denní bázi jazyky, které ovládá (v současné chvíli hledáme německý jazyk)
• mluví velmi dobře anglicky (úroveň B2 je dostačující)
• má zkušenosti z hotelového prostředí (Concierge, sales, key account…)
• vyhovuje mu multikulturní prostředí, práce v týmech, kde pracují převážně cizinci
• je přátelský, usměvavý – prostě „open and friendly“ chce začít kariéru v mezinárodním prostředí, s možností rychlého růstu a relokace v rámci celého světa
• má již nějakou pracovní zkušenost (může být dlouhodobá brigáda při studiu apod.)
• zkušenosti z nadnárodního prostředí nebo hotelových řetězců jsou velkou výhodou!!
Bližší informace o přesné náplni práce Vám rádi upřesníme na osobní schůzce.
Nabízíme:
• práce na FULL time, ale flexibilní pracovní doba.
• mezinárodní prostředí, denní využití jazyků, kariérní růst, skvělý tým lidí z celého světa
• smlouva na dobu neurčitou, nejedná se o práci na projektech
• platové ohodnocení dle zkušeností od 40 000Kč + široká škála nadstandardních benefitů ( příspěvky na sport, kulturu, soukromá zdravotní péče, roční opencard, slevy na služby společnosti – vhodné zejména pro ty, kdo rádi cestují po celém světě; apod.)
Nástup: IHNED!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3279570
Datum zveřejnění: 5.1.2018
2018-01-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Concierge, Recepční, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.