Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent exportního oddělení s AJ nebo AJ+RJ
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste aktivní, komunikativní a baví Vás různorodost? Nebojíte se administrativy a rádi byste se důkladně naučili novým věcem – například pracovat v systému SAP? V tom případě náš klient, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledá právě Vás! Pozici, kterou momentálně pro klienta obsazujeme je ASISTENT/KA EXPORTNÍHO ODDĚLENÍ S ANGLIČTINOU NEBO ANGLIČTINOU A RUŠTINOU.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora exportního oddělení, především celkové zpracování zahraničních objednávek. Nový člen týmu bude zodpovědný za komunikaci se zahraničními dodavateli, zadávání objednávek do systému, zpracovávání cenových nabídek, přípravu a administraci dokumentace nutné pro dovoz zboží a její vyřízení ve spolupráci s celní správou. Budete v úzké komunikaci s produktovým manažerem, s výrobním a logistickým oddělením tak, aby se zajistilo včasné a správné dodání zboží do Čech. Pozice je velmi široká svou náplní práce a nabízí tedy možnost se naučit mnoha činnostem, což lze časem zúročit na vyšších pozicích!
Požadujeme:
- SŠ/VŠ (studium zahraničního obchodu výhodou)
- Zkušenost na administrativní pozici
- Výbornou angličtinu, popřípadě kombinaci angličtiny a ruštiny - každodenní využití
- Vynikající znalost MS Office - zejména EXCEL PODMÍNKOU!
- Znalost SAP pouze výhodou
- Komunikativní, energickou a organizačně schopnou osobnost
Nabízíme:
- Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
- Motivující platové ohodnocení
- Bonusy
- Firemní benefity
- Pracoviště Praha - Východ
- Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora exportního oddělení, především celkové zpracování zahraničních objednávek. Nový člen týmu bude zodpovědný za komunikaci se zahraničními dodavateli, zadávání objednávek do systému, zpracovávání cenových nabídek, přípravu a administraci dokumentace nutné pro dovoz zboží a její vyřízení ve spolupráci s celní správou. Budete v úzké komunikaci s produktovým manažerem, s výrobním a logistickým oddělením tak, aby se zajistilo včasné a správné dodání zboží do Čech. Pozice je velmi široká svou náplní práce a nabízí tedy možnost se naučit mnoha činnostem, což lze časem zúročit na vyšších pozicích!
Požadujeme:
- SŠ/VŠ (studium zahraničního obchodu výhodou)
- Zkušenost na administrativní pozici
- Výbornou angličtinu, popřípadě kombinaci angličtiny a ruštiny - každodenní využití
- Vynikající znalost MS Office - zejména EXCEL PODMÍNKOU!
- Znalost SAP pouze výhodou
- Komunikativní, energickou a organizačně schopnou osobnost
Nabízíme:
- Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
- Motivující platové ohodnocení
- Bonusy
- Firemní benefity
- Pracoviště Praha - Východ
- Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Prodej a servis výrobků.
Prodej a servis výrobků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3282868
Datum zveřejnění: 10.1.2018
2018-01-10
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Koordinátor Společnost: JOBSTART, s.r.o.