Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek se španělským a italským jazykem
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
"Koordinátor zakázek se španělským a italským jazykem"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů ze španělsky a italsky (back up) mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost španělského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost angličtiny a italštiny (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené srtavenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
"Koordinátor zakázek se španělským a italským jazykem"
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené porfolio klientů ze španělsky a italsky (back up) mluvících zemí
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení reklamací
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta, souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost španělského jazyka na velmi dobré úrovni (min. C1)
- komunikativní znalost angličtiny a italštiny (min. B2)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené srtavenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3293171
Datum zveřejnění: 23.1.2018
2018-01-23
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.