Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický konzultant B2B
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš ambice se dále posouvat a případně i pracovně vycestovat ?
Baví Tě komunikace s lidmi a orientace na zákazníka Ti není cizí?
Chceš stabilní práci, kde budeš plnohodnotnou součástí týmu?
Chceš pracovat v příjemném, přátelském a podporujícím prostředí ?
Čtěte dále!
Pro americkou nadnárodní společnost, leadra ve svém oboru, hledáme energického a komunikativního kolegu:
KONZULTANT B2B - High potential
! Nejedná se o telemarketing a aktivní prodej !
Hlavní náplň práce:
- konzultační servis pro stávající klienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace a spolupráce s dalšími oddělení v rámci společnosti
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- příjemná komunikace, pro-zákaznický přístup, ochota
- schopnost prioritizace, samostatnost, zodpovědnost
- časová flexibilita: pracovní směny jsou 7:00 (7:30)- 16:00 (16:30)
- AJ na pokročilé komunikativní úrovni (B2/C1), další jazyk výhodou
- Drive a ambice pro rozvoj
- Zájem o možnost práce v zahraničí
Nabídka:
Parádní start kariéry!
Práce pro skvělou nadnárodní společnost, která přesto funguje v rodinném duchu a může se chlubit velmi nízkou fluktuací zaměstnanců. Přesto je to velmi ambiciózní prostředí, které se snaží stále rozvíjet. Je zde velmi přátelské prostředí a funguje zde otevřená komunikace, nemusíš se tedy bát na cokoliv zeptat nebo probrat představy, nápady a další postup. Společnost dbá na individuální přístup, osobnostní i kariérní rozvoj a hlavně na spokojenost svých zaměstnanců.
Tzn. : Udělají pro Tebe maximum! Protože spokojený zaměstnanec = ideální prostředí a dobře odvedená práce.
Další informace a benefity:
- 25 dní dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, 100% platu v období nemoci/práceneschopnosti během prvních 14 dní a mnoho dalších!
- pracoviště Praha Východ (MHD zastávka přímo u kanceláře), nebo možnost parkování
- nástup možný ihned - pozice otevřená do konce března!
Nenechte si ujít skvělou příležitost.
Baví Tě komunikace s lidmi a orientace na zákazníka Ti není cizí?
Chceš stabilní práci, kde budeš plnohodnotnou součástí týmu?
Chceš pracovat v příjemném, přátelském a podporujícím prostředí ?
Čtěte dále!
Pro americkou nadnárodní společnost, leadra ve svém oboru, hledáme energického a komunikativního kolegu:
KONZULTANT B2B - High potential
! Nejedná se o telemarketing a aktivní prodej !
Hlavní náplň práce:
- konzultační servis pro stávající klienty
- produktová a zároveň informační podpora pro zákazníky
- aktivní řešení problémů zákazníků (email, telefon)
- komunikace a spolupráce s dalšími oddělení v rámci společnosti
- zpracování související administrativy
Požadavky:
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek
- příjemná komunikace, pro-zákaznický přístup, ochota
- schopnost prioritizace, samostatnost, zodpovědnost
- časová flexibilita: pracovní směny jsou 7:00 (7:30)- 16:00 (16:30)
- AJ na pokročilé komunikativní úrovni (B2/C1), další jazyk výhodou
- Drive a ambice pro rozvoj
- Zájem o možnost práce v zahraničí
Nabídka:
Parádní start kariéry!
Práce pro skvělou nadnárodní společnost, která přesto funguje v rodinném duchu a může se chlubit velmi nízkou fluktuací zaměstnanců. Přesto je to velmi ambiciózní prostředí, které se snaží stále rozvíjet. Je zde velmi přátelské prostředí a funguje zde otevřená komunikace, nemusíš se tedy bát na cokoliv zeptat nebo probrat představy, nápady a další postup. Společnost dbá na individuální přístup, osobnostní i kariérní rozvoj a hlavně na spokojenost svých zaměstnanců.
Tzn. : Udělají pro Tebe maximum! Protože spokojený zaměstnanec = ideální prostředí a dobře odvedená práce.
Další informace a benefity:
- 25 dní dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, 100% platu v období nemoci/práceneschopnosti během prvních 14 dní a mnoho dalších!
- pracoviště Praha Východ (MHD zastávka přímo u kanceláře), nebo možnost parkování
- nástup možný ihned - pozice otevřená do konce března!
Nenechte si ujít skvělou příležitost.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Americká nadnárodní společnost, leader v oblasti stavebnictví
Americká nadnárodní společnost, leader v oblasti stavebnictví
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3300035
Datum zveřejnění: 2.3.2018
2018-03-02
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.