Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 30000
20000 - 30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste aktivní, komunikativní a baví Vás různorodost? Nebojíte se administrativy a rádi byste se důkladně naučili novým věcem – například pracovat v systému SAP? V tom případě náš klient, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledá právě Vás! Pozici, kterou momentálně pro klienta obsazujeme je ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ PRO HYPERMARKETY.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora obchodního oddělení specializující se na prodej vlastního zboží do hypermarketů. Nový člen týmu bude zodpovědný za komunikaci s jejich zástupci a zpracování příchozích objednávek, jejich fakturaci, tvorbu dobropisů a zpracování reklamaci. Budete v úzké komunikaci jak s obchodním oddělením, tak i business partnery po celých Čechách tak, abyste zajistil včasné a správné dodání zboží. Pozice je velmi široká svou náplní práce a nabízí tedy možnost naučit se mnoha činnostem, což lze časem zúročit na vyšších pozicích!
Požadujeme:
- SŠ/VŠ
- Kladný vztah k administrativě (zkušenost výhodou)
- Excel – středně pokročilý
- Angličtina výhodou
- Komunikativní, energickou a flexibilní osobnost
Nabízíme:
- Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
- Motivující platové ohodnocení
- Bonusy
- Firemní benefity
- Pracoviště Praha - Východ
- Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora obchodního oddělení specializující se na prodej vlastního zboží do hypermarketů. Nový člen týmu bude zodpovědný za komunikaci s jejich zástupci a zpracování příchozích objednávek, jejich fakturaci, tvorbu dobropisů a zpracování reklamaci. Budete v úzké komunikaci jak s obchodním oddělením, tak i business partnery po celých Čechách tak, abyste zajistil včasné a správné dodání zboží. Pozice je velmi široká svou náplní práce a nabízí tedy možnost naučit se mnoha činnostem, což lze časem zúročit na vyšších pozicích!
Požadujeme:
- SŠ/VŠ
- Kladný vztah k administrativě (zkušenost výhodou)
- Excel – středně pokročilý
- Angličtina výhodou
- Komunikativní, energickou a flexibilní osobnost
Nabízíme:
- Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
- Motivující platové ohodnocení
- Bonusy
- Firemní benefity
- Pracoviště Praha - Východ
- Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost pro výstavbu integrovaných telekomunikací
Společnost pro výstavbu integrovaných telekomunikací
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3314274
Datum zveřejnění: 20.3.2018
2018-03-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 - 30000