Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Manager
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti s pokročilou administrativou a office managementem ? Chcete pracovat v dynamickém ale přátelském prostředí stabilní mezinárodní společnosti ? Stavíte se k výzvám čelem ? Pokud ano, tato nabídka je přímo pro Vás !
Náš klient, mezinárodní obchodní společnost, hledá kolegu na pozici:
OFFICE MANAGER
Co budete mít na starosti a co byste proto měli splňovat ?
• „Pravá ruka vedení“ – administrativní, koordinační a organizační podpora
• Kontaktní osoba – komunikace všemi směry (zahraniční centrála, dodavatelé, správa budovy,...)
• Analytická osoba – vypracovávání výzkumů, reportů, přehledů
• Organizační schopnosti – organizace eventů, firemních akcí
• Spolehlivost a zodpovědnost – evidence dokumentů, tvorba prezentací, řešení ad hoc problémů
Co ještě požadujeme ?
• Zkušenost v administrativě (4 roky) nebo office managementu (alespoň 2 roky) v korporátním prostředí
• VŠ vzdělání
• AJ na úrovni B2/C1 a ČJ rodilý mluvčí
• NJ velkou výhodou
• Pokročilá znalost MS Office
• Organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
• Flexibilita, zodpovědnost a odolnost vůči stresu
Ale také pozitivního, přátelského a aktivního kolegu.
Co nabízíme ?
• Stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti
• Různorodou práci a možnost osobního rozvoje
• Přátelský kolektiv
• Využití cizího jazyka na denní bázi
• Motivující platové ohodnocení a balíček benefitů
Vaše CV prosím zasílejte v ČJ a AJ. Budeme se těšit na vaše reakce !
Náš klient, mezinárodní obchodní společnost, hledá kolegu na pozici:
OFFICE MANAGER
Co budete mít na starosti a co byste proto měli splňovat ?
• „Pravá ruka vedení“ – administrativní, koordinační a organizační podpora
• Kontaktní osoba – komunikace všemi směry (zahraniční centrála, dodavatelé, správa budovy,...)
• Analytická osoba – vypracovávání výzkumů, reportů, přehledů
• Organizační schopnosti – organizace eventů, firemních akcí
• Spolehlivost a zodpovědnost – evidence dokumentů, tvorba prezentací, řešení ad hoc problémů
Co ještě požadujeme ?
• Zkušenost v administrativě (4 roky) nebo office managementu (alespoň 2 roky) v korporátním prostředí
• VŠ vzdělání
• AJ na úrovni B2/C1 a ČJ rodilý mluvčí
• NJ velkou výhodou
• Pokročilá znalost MS Office
• Organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
• Flexibilita, zodpovědnost a odolnost vůči stresu
Ale také pozitivního, přátelského a aktivního kolegu.
Co nabízíme ?
• Stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti
• Různorodou práci a možnost osobního rozvoje
• Přátelský kolektiv
• Využití cizího jazyka na denní bázi
• Motivující platové ohodnocení a balíček benefitů
Vaše CV prosím zasílejte v ČJ a AJ. Budeme se těšit na vaše reakce !
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní obchodní společnost
Mezinárodní obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3342613
Datum zveřejnění: 22.3.2018
2018-03-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager Společnost: JOBSTART, s.r.o.