Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Cash Application specialist with French, Spanish or Portugese
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For our longterm client, international company in pharmacy industry, we are looking for candidate for the role of
"Cash Application specialist with French, Spanish or Portugese"
You will be part of international team which is responsible for the whole Europe cash application with daily communication with the business across different regions. Your main responsibilities will be:
- Daily balancing of cash receipts
- Account reconciliation
- Investigating misapplied cash
- Preparing, posting and inputting wire tranfers
- Entering and applying inter-company netting
- Customer correspondence regarding cash reciepts and payment detail specification
- Maintenance of records for auditing purposes
You are expected to have:
- Written and spoken French or Spanish or Portugese (C1) and English (min. B2)
- 1-3 years accounting/customer service experience,
- BUT the role is opened to junior profiles or finance/accounting graduates too********
- Excellent attention to detail
- Analytical skills
- Able to work as part of a team
Our client offers:
- Stable background of well established, still growing international corporation
- Modern offices right on metro station
- Excellent benefit package and motivating salary
- Immediate start possible
"Cash Application specialist with French, Spanish or Portugese"
You will be part of international team which is responsible for the whole Europe cash application with daily communication with the business across different regions. Your main responsibilities will be:
- Daily balancing of cash receipts
- Account reconciliation
- Investigating misapplied cash
- Preparing, posting and inputting wire tranfers
- Entering and applying inter-company netting
- Customer correspondence regarding cash reciepts and payment detail specification
- Maintenance of records for auditing purposes
You are expected to have:
- Written and spoken French or Spanish or Portugese (C1) and English (min. B2)
- 1-3 years accounting/customer service experience,
- BUT the role is opened to junior profiles or finance/accounting graduates too********
- Excellent attention to detail
- Analytical skills
- Able to work as part of a team
Our client offers:
- Stable background of well established, still growing international corporation
- Modern offices right on metro station
- Excellent benefit package and motivating salary
- Immediate start possible
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Portugalský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Španělský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3346324
Datum zveřejnění: 27.3.2018
2018-03-27
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Pracovník platebního styku, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: JOBSTART, s.r.o.